16 Şubat 2012 Perşembe

16 şubat karaburun

Karaburun'dayım.Aslında sıkılmadım desem yalan olur.Akşam kızımın babası eve gelince kendimi daha iyi hissediyorm.Gün boyu ne mi yapıyorum;zaten çok geç kalkıyorm bir uyku halidirki sormayın gitsin:))kahvaltımı yapıyorm derya yı çok seviyorm onu izliyorm biraz ve de yanımda getirdiğim kitabı okumaya çalışıyorm.Akşam da tv,film vs..

Tam karşımız foça yani şuan midilli adasının tam karşısındayız manzara doğa mükemmel.Kızım ve benim için süper bir hava:))Fakat çok sessiz...ara sıra duyduğum birkaç çocuk sesi dışında doğanın sessizliğiyle başbaşasınız.Aslında ilk başta güzel geliyor ama zamanla sıkılıyorsunuz.Burası da evim ama asıl evimde kalmayı elbetteki daha çok isterdim:))Ama hamileliğin en azından 36.haftaya kadar burda kalmayı düşünüorm.

Kızıma gelince o artık çok büyüdü ve güçlendi çok sert tekmeler atıyor,konuşmalarıma tepkiler veriyor.Bol bol müzik dinliyoruz kızımla:))Sanırım müziği çok sevicek benim pıtırcık...

32.hafta bitti.yarın 33 oluyorm kendimi çok ağır,yorgun hissediyorm.Herşeye rağmen anne olmak bence çok güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder