21 Şubat 2012 Salı

19 şubat pazar günü


1.dönem öğrencilerime yıldızı en çok boyanan 5 kişiyle bir  gün geçireceğimi söylemiştim ve dönem sonunda bu 5 kişiyi seçtim fakat bir türlü zaman ayırıp götüremedim.Geçen pazar artık götürmeliyim yoksa bebişim olursa hiç götüremem ve verilen sözüde tutamayan bir öğretmen olurdum bu da beni çok üzerdi.Öğlen 2 gibi Haykıran Köyü' ne gittik eşimle ve çocukları aldık neler mi yaptık?

  
 
İlk önce mavişehir Tay Park'a gittik. 
Tay Park'ta 3 adet pony at, 2 adet Shetland pony at, Kamerun koyunu, cüce keçi, güvercin ve çeşitli tavuk türleri yer almaktadır.


  Park, Pazartesi günleri hariç, haftanın diğer günleri yetişkinlere ve çocuklara hizmet vermektedir.




Çocuklar özel görevlilerin kontrolünde boyları 90 ile 130 santimetre arasında değişen minik atlara binebiliyorlar, evcil hayvanları sevebiliyorlar. Ağırlığı 50 kiloyu aşmayan ve en fazla 13 yaşa kadar olan çocuklar atlara binebiliyor.







Park içerisindeki Veteriner Kliniği, başta sokak hayvanlarının kısırlaştırılması, aşılanması ve tedavi edilmesi olmak üzere hayvanlara her türlü hizmet sunulmaktadır.




Çocuklar Tay Park'ta çok eğlendiler.Aynı zaman da park içerisindeki Çocuk parkı ve diğer yeşil bölümlerde diledikleri gibi oynadılar.



Bundan sonraki durağımız 5 boyutlu sinema.Evet çocuklar 5 boyutlu sinemaya girdiler ve çıktıklarında nasılda heyecanlı heyecanlı birbirlerine anlatıyorlardı.Onların bu heyecanı beni de çok mutlu etti.
  
Sinema sonrası son olarak keloğlan ve hacivat karagöz tiyatrosunu izlediler.









Han Tiyatrosu 5 Kasım 2007 tarihinde İzmir’de kuruldu.Oyunculuk,yazarlık,diksiyon,tiyatro gibi birçok dalda hizmet vermektedi.Aynı zamanda güzel sanatlar ve konservatuara hazırlık atölyesi bulunmaktadır.

Bu atölye tiyatro oyunculuğu üzerine eğitim almak isteyen öğrencilerin,üniversitelerin yetenek sınavlarına hazırlanma sürecinde öğrencilere yardımcı olur.Daha fazla bilgi almak için
479 Sokak No:10/B Alsancak/İzmir
Mail:
info @ hantiyatrosu.com
Alsancak / İZMİR
Telefon: 0(232) 464 52 86
 http://www.hantiyatrosu.com/ adresine bakabilirsiniz.

Çocuklarımla tiyatroyu da izledikten sonra yemeğimizi yedik ve saatin epey geçtiğini ve çok yorulduğumu farkettim.8.ayında olan bir gebe için çocukların peşinden koşmak elbette çok zor.Hiç bir konuda beni yalnız bırakmayan kociş bu etkinlikte de çocuklarlarımla çok ilgilendi.Teşekkür ederim hayatım.










 

2 yorum:

  1. Süper canım.çocuklar için hem eğlenceli hem de eğitici bir gün olmuş.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle onlar için süper bir gündü de ben çok yoruldum artık dinlenmeliyimm

    YanıtlaSil