17 Şubat 2012 Cuma

artık izinde olucamm

Bugün öğle sonrası doktorum devlet hastanesinde olucak.32.hafta bitti raporu alarak artık 8 haftalık iznime çıkıcam inşallah.Öncesindeki 2 hafta açığımı normal raporla kapattım.Genelde herkes bu haftalar devam edip doğum sonrasınna aktarıyorlar.Buna benim hiç gücüm kalmamıştı zaten öyle birşey istersem aralıksız gitmem gerekiyor çünkü doktordan çalışabilir rapor aldıktan sonra o arada normal rapor alırsan yanıyormuş yani ralıksız 5 hafta ggitmeyi yemedi.Bende boşver dedim kaç kere hamile olcamm alayım raporu doğum sonrasıda 3 hafta açığım oluyor artık ondada rapor alıcam.Eylül ayındada bebeğimin durumuna göre ücretsiz izne ayrılcamm.

HHHııı bu ara torba yasayı eşim ve ben çok detaylı inceledik.Öğretmen arkadaşlarımın çok detaylı bir şekilde incelemsini tavsiye ederim zira bizim lehimize çok güzel maddeler var bunları gözeeee sokmak gerek:))mesela eskiden doğum erken gerçekleştiğinde o izin yanıyordu artık böle bişi yok erken olduysa doğum sonrasına kaç gün ise aktarıyorsunuz.(madde 104)

Çocuğunu emzirmek için analık izni süresinin bitim tarihinden itibaren ilk altı ayda günde üç saat, ikinci altı ayda günde birbuçuk saat süt izni verilir. Süt izninin hangi saatler arasında ve günde kaç kez kullanılacağı hususunda, kadın memurun tercihi esastır.Bakın şöyle söyleyenler var yok efendim bu maddeler 8 -5 çalışanlar için geççerli yok öle bişey 657 devlet memuru yönetmeliği budur bizim için ayrıca bir yönetmelik yoktur.Yani biz öğretmenleri uyutuyorlar malesef.Ayrıca 24 aya kadar aylıksız izin hakkımız var.Bu izni istediğin gibi kullanabilirsin istersen parça parça istersen bütün nasıl arzu edersen:)(madde 108)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder