22 Şubat 2012 Çarşamba

hamileler için kitap seçtim

Her ne kadar elimizin altında internet de olsa bir kitaba mutlaka ihtiyaç duyuyoruz.Seçtiğim kitapları paylaşmak istedim.




                                           dr.kağan kocatepe:hafta hafta gebelik




                                                prof. dr.lesley regan:hafta hafta hamilelik





                                                        anette nolden:hamilelik takvimi

                                                        dr.kağan kocatepe:hamilelik rehberi




                                        dr.MIRIAM STOPPARD:Bebek ve Çocuk Bakımı

                                                   İkiz bekleyen anne adayları için
                                                       Ebru Canol Oğuş:ikiz bekliyorum






                                                      Ayşe Aydın:Anne Oluyorm




                                           Ebru Şallı: hamilelikte sağlıklı ve güzel kalmak


 Benim aldığım kitap ise  Elizabeth Fenwick'in annelik ve bebek bakımı.kitabı..Gebelikten başlayarak üç yaşına kadar bebeğinize ve kendinize en sağlıklı biçimde bakmanın bütün yolları bebeğinizle nasıl bakmanız gerektiğini adım adım gösteren bir kitap.Rengarenk olan bu kitapta benim gibi resimlere bakarak anlamayı tercih edenler için süper.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder