24 Şubat 2012 Cuma

İÇİMDEKİ YANGIN FİLMİ

                                          İçimdeki Yangın / Incendies 2010 2011 Kanada,Fransa
filmin konusu:
Bir annenin ikiz çocukları olan Jeanne ve Simon’dan son isteği, onların Ortadoğu topraklarına giderek kökenlerini araştırmalarıdır. Gidecekleri bu topraklarda gerilim ve savaş hiç eksik olmaz. Fakat iki kardeş sevginin kalıcılığı adına bunu yerine getirmek için uğraşacaktır…
En İyi Yabancı Film dalında 2011 senesinde Oscar’a aday gösterilen ve Adelaide film festivali dahil toplamda 11 ödül kazanan bu film, Wajdi Mouawad’ın oyunundan beyazperdeye aktarılan bir yapım..
IMDB Puanı: 8.2/10
Tür: Dram, Gizem, Savaş
Yönetmen: Denis Villeneuve
Oyuncular: Lubna Azabal, Allen Altman,
Mohamed Majd, Maxim Gaudette,
Rémy Girard, Anthony Ecclissi
Müzik: Radiohead
Süre: 2 saat 10 dk
Film kesinlikle muhteşem.Şimdiye kadar yüzlerce film izledim en iyilerinden birisi diyebilirim.Film ilk başladığında hımmm sıkıcı gibi geliyor fakat film izleme konusunda sabırlı biri olan ben sükunet ile beklemeye başladım ve film hakkettiği yeri buldu.Kesinlikle tavsiye ediyorum.Gizem sevenler,savaş filmlerini sevenler,dönem filmlerini sevenler,gerçek hikayeleri sevenler ve elbette filmin sonu benim için çok önemli diyenler bu filmi kaçırmasınlar ve filmin sonunu görsünler.İzleyicilerin duygularını tam 12 den vuracak bir film.İyi seyirler diyorum size ve eşimi bir kez daha tebrik ediyorm film seçme konusunda.:))
http://www.hdfilmsitesi.com/icimdeki-yangin-filmi-izle-turkce-dublaj-tek-parca.html?postTabs=3
adresinden izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder