20 Şubat 2012 Pazartesi

zlş'in cumartesi günü

cumartesi günü evdeydim.neler mi yaptım?öncelikle şunu söylemek istiyorm.Bebeğim gelmeden önce arkadaşlarıma parti vermek istedim ve "zeliş'in bebek partisi" adlı parti için tüm hazırlıkları kendim yaptım yapmaya da devam ediyorm.Şunu belirtmeliyimki parti organizasyonu işi tam benlik.Şuan maddi olarak tek başıma bu işe girişemem ama isteyen biriyle yapsam mi diye çılgınca bir fikir de gelmiyor değil aklıma.:))

 Amerika’dan son zamanlarda ithal edilen “Baby Shower” partileri konsepti çok güzel ama acaba bana süpriz yapılır mı yapılmaz mı?kim yapar?diyee düşüneceğime haydi zlş sen bu işi kendin yap diye cesaretlendim.Aslında çoğu şey aynı farklı olan kısım partiyi benim düzenlemiş olmam:))evet kızım geliyor,bebeğim geliyor partisi:))nasıl? bence süper... neden mi?Anneler bebişlerine hoşgeldin partisi yapıyor bundan daha güzel ne olabilirki::))

Tabi hazırlıklara çoook önceden başlamıştım aklım sürekli neler yapsam nasıl eğlenceli yapsam diye meşgul idi.Bu cumartesi kendi tasarımım olan" it is a girl" yazısının yapımını resimlerle göstereyim..

1.kısım:  ilk önce yazıcıdan çıkarılan çiçek modeli ile 8 tane çiziyorsunuz kartona istediğiniz renkte:))ben kelebeğim için fosforlu pembeyi seçtim.

 2.kısım:çizdiğiniz çiçekleri çıkartıyorsunuz.

3.kısım: bilgisayardan istediğiniz yazı formatında it is a girl yazısını çıkarıyorsunuz.
4 kısım:harfleri çıkartyorsunuz.2 türlü çıkartabilirisniz.




5 kısım:ben bu şekilde çıkardığım harfleri pempe çiçeğime yapıştırdım.
harfleri tam orta kısmına yapıştırdım




6.kısım:şimdiki aşama yani harflerin üzerine oturacağı kısım için hediye paketi jelatinlerine ihtiyaç var.bu jelatinin boyu yazının sığacağı kadar ayarlayabilirsiniz.Eni ise15 cm olabilir.Daha sonra püskül keser gibi kesiyoruz.



7.kısım:bence en eğlenceli kısım.püsküllerini kestiğimiz jelatini önce duvarımıza yapıştırıyorz sonrasında harfleri üzerine bant ile yapıştırıyorz.




işte bu şekilde yapıştırdım çok basit değil mi?





ve yazımız hazır.ben a,s harfinin önlerine kelebekler yaptım.birde yazının başlangıç kısmı ile bitiş kısmına da kelebke koydum.kelebekleride göstereyim.



kestiğim kelebekler üzerine minik süsleri yapıştırdım.



vee kelebekler hazırrr



2 yorum:

  1. çok başarılı ve cici bi çalışma olmuş:)) çok sevdim, acaba yazı formatı nedir? çok değişik ve hoş..
    sevgiler mrw

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler merve hanım yazı formatını word den bulduk eşimle.bir sorayım ben yine yazarımm ok

    YanıtlaSil