16 Mart 2012 Cuma

Kör Nokta filmi tavsiye ederim.

Tür : Dram – Spor
Yönetmen : John Lee Hancock
Senaryo : John Lee Hancock , Michael Lewis (Kitap)
Görüntü Yönetmeni : Alar Kivilo
Müzik : Carter Burwell
Yapım : 2009, ABD , 128 dk.
Oyuncular Sandra Bullock (Leigh Anne Touhy) , Tim McGraw (Sean Tuohy) , Quinton Aaron (Michael Oher) , Jae Head (S.J. Tuohy) , Lily Collins (Collins Tuohy) , Ray McKinnon (Coach Cotton)
Konu: yetim ve evsiz bir çocuk olan Michael Oher’ın hayatını anlatıyor. Gerçek bir hikayeye dayanan filmde Michael Oher güzel ve onun kıymetini bilecek bir aile tarafından alınarak yetiştiriliyor. Futbola çok büyük yeteneği olan bu çocuğun dramatik ve psikolojik filmini izleyeceksiniz. Michael Oher 2009 yılında NFL’nin en iyi oyuncusu seçilmiştir ve filmde bu aralar çekilmiştir.                                                                         Ben filmi beğendim zaten bu aralar hep  duygusal,psikolojik ve dram takılıyorum.Bir süre ara verdim korku ve gerilime.Sandra Bullock'un oyunculuğuna diycek laf yok süper.Zaten 2009 e iyi kadın oyuncu ödülünü almış hatun.Benim ilgimi çeken başka bir kısımda gerçek bir hikaye olmuş olmasıydı.İzlemenizi tavsiye ederim.Günümüzde böyle merhametli insanlar kaldımı?gerçeğini görmenin iyi bir yolu bence bu film. IMDb puanı: 7.7/10 benim için de bu puana eş değer bir film.İyi Seyirler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder