20 Mart 2012 Salı

tereci gıda yöresel bakkal için süperr derim:))

Haftasonu tereci gıdaya uğradım ve ben içerisinin bu kadar doğal olduğunu gerçekten bilmiyordum.Kurutma patlıcanlar,biberler,ev yapımı içli köfte,sarma,her türlü ekmek,baharat çeşitleri,ev yapımı reçeller,ballar herşey taptaze.süper ya gerçekten bayıldım.İçeri giriyorsun seni sunumlarla karşılıyorlar inanın bu yöresel bakkaldan çıkarken çok mutlu ayrıldım.Aynı zamanda deneyimli ve eğitimli personel istihdamını sağlayarak tüketicilerin bilinçlenmesine de yardımcı olmak amacıyla tanıtım ve tadım organizasyonları düzenlemektedir.şubeleri nerede deseniz?hemen yazıyorum.yeni girne,mavişehir,bostanlı,soğukkuyu,alaybey.http://terecigida.com.tr/  bu da iletişim adresi.

ben de damla sakızlı alaçatı kurabiyesi aldım.:))
Bostanlı şubesi Şehitler Bulv. Bostanlı Migros karşısı
                                               


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder