16 Mart 2012 Cuma

zeliş'in bebek partisi birkaç kare

çerçevem.:))
her zaman her yerde bizim ekip:)))))

ailem:))
henüz yeni bebişleri  olan annecikler
soframız:))
pozlara devam
o günden geriye kalan bu güzel kareler
amanın ne yapıyorlar bana:))
kelebeğimden sizlere minik hatıra
fotoğraflar çekildi

imzalarımız atıldı benim koca göbişime:))

Amerika’dan son zamanlarda ithal edilen “Baby Shower” partileri konsepti çok güzel ama acaba bana süpriz yapılır mı yapılmaz mı?kim yapar?diyee düşüneceğime haydi zlş sen bu işi kendin yap diye cesaretlendim.Aslında çoğu şey aynı farklı olan kısım partiyi benim düzenlemiş olmam:))evet kızım geliyor,bebeğim geliyor partisi:))nasıl?
 Bence anneler, kendileri de bebişlerine hoşgeldin partisi yapabilir.Hatta bizim ülkemizde de böyle bir trend başlasın:))Nasıl ki 40 mevlütü yapıyoruz bu da bebeğimize hoşgeldin günü olsun:)))Hımm biraz yorucu olabilir belki ama gerçekten değer o yorgunluğa.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder