26 Nisan 2012 Perşembe

fotoğraf çekimi için hazırlık:))


18 yorum:

  1. Bebeğiniz hayırlı olsun.Umarım sağlıklı ve mutlu bir ömür geçirirsiniz ailenizle ...

    YanıtlaSil
  2. teşşşş canım.hepimiz yavrularımızla sağlıklı ömür geçirelim inşşşşş

    YanıtlaSil
  3. Cnmmm nede güzel görünüyorsun..Allah kızınla bir ömür mutlu etsin inş....
    Öpüyorumm

    YanıtlaSil
  4. canımm çokk teşş edrimmmm.sen de benim gibi bebeişin içiin çok güzeelll bir blog açmışsınn takipteyimm seni.benim blog adresimde.
    http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. zeliş abla allah analı babalı büyütsü...

    YanıtlaSil
  6. ben takipçinizim sizin.
    bebişinizle nice güzellikler yaşamanız dileğimle..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. bir tutam kekikk çok teşşe diyormmmm.hepimiz güzell günler yaşayalım inşş

    YanıtlaSil
  8. bebeğin hayırlı olsun cnm rabbim güzel günler göstersin uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  9. zeynepçimm çok teşş ederimmm.hepimiz için güzell günler olsun inşallah

    YanıtlaSil
  10. allah analı babalı büyütsün :)
    ne şirin bi anne olmuşsun öyle

    YanıtlaSil
  11. Amanın ne güzel olmuş herşey,ne heyecanlı bekliyiş di mi :) Allah analı babalı büyütsün minik Rüya'yı :))

    YanıtlaSil
  12. süreyya kesinlikle çok güzel bir duyguymuşşş.güzel dileklerin için teşş edeim

    YanıtlaSil
  13. *ssdesignbutik canım çok teşş ederimmm.

    YanıtlaSil
  14. Selamlar canım, ben de İzmirliyim ve de neşe dolusun güler yüzün bebeğine de yansısın inşallah Allah analı babalı büyütmek nasip etsin...

    YanıtlaSil
  15. izmirde nerdesinn caımmm neler yapıyorsun.?benim için yazdığın güzell dilekelrin içinn teş ederimmm

    YanıtlaSil
  16. İzmir-Konak hayatım Hastanede çalışıyorum,bilgiişlemciyim,İstanbul Akademi Dekorasyon bölümü okuyorum,bloğumun kaynağıda dekorasyona olan merakım yüzünden bu okula başvurdum seni de blog arkadaşlarım dan yola çıkarak buldum bende çooook memnum kaldım bloğunla tanışmaktan,çok tatlı bir anne olacaksın gözlerinin içi parlıyor,şimdiden bebiş ve sana sağlıcaklar dilerimm

    YanıtlaSil
  17. teşşşş ederim feridee.bende menemende öğretmenim.çok güzel birbirimizin bloğunu ara ra ziyaret ederiz

    YanıtlaSil