24 Nisan 2012 Salı

Rüya'm, minik kelebeğime...

Minik kelebeğim hoşgeldin yavrum.

17 Nisan Salı günü hayatımın en anlamlı hediyesini aldım.Minik kelebeğim dünyamıza hoşgeldin.Sen nasıl bir duygu yaşattın bize canım kızım.Bundan önceki hayatımızda rüyalardaymışız meğer..Senin gelmenle uyandık sanki rüyadan.
Biz rüyamıza 11 ağustos günü başladık.O gün seni ilk öğrendiğimiz gündü ve çok mutlu olduk bebeğim.Hemen seninle ilgili hayallere başladık,neler yapabileceğimizi düşündük canım kızım.12 ağustos günü ilk konntrolümüz de minik kesecikte yaşam hazırlıklarındaydın tatlım.Daha sonra fındık tanesi oldun,fasulye oldun.Yavaş yavaş büyüyordun içimde kelebeğim.13.haftadaydık  ve senin cinsiyetini öğrenme zamanı gelmişti miniğim.Doktorumuz kız lehine dediğinde çok sevinmiştik.Elbette kız erkek hiç farketmezdi ama kız lehine dendiğinde benim kızımm olmalıı yaaaaaa:)))) demiştim kendi kendime.Canım kızm maceramız devam edrken seninle çok güzell zaman geçiriyorduk.Kesinlikle hamileyim diye kendimi hayattan geri çekmedim.Her pazartesi devam ettiğim halk müziği korosuna büyük zevkle devam ettim.Kelebeğim hafta da bir gün müzik ziyafeti çekiyordu.Tabi onun dışında annesi sürekli şarkı türkü söylüyordu evde, bir yandan da düşünüyordu acaba rahatsız oluyormudur benim minik kızım diye:))Gün gelip çatmıştı.Konser zamanı gelmişti.Acaba konsere çıkmak bebeğimi etkilermi?beni etkilermi?diye düşünürken kendimi konserde buldum.Herşey çok güzeldi.Kesinlikle iyiki çıkmışım dedim ve çok güzel bir hatıra oldu kızımla.Konseri de atlattıktan sonra koroya ve okula artık ara verdim.32.hafta biterken doğum iznine ayrıldım veee işte beni blogger olmaya iten o güçç te zaten sensin kelebeğim.kelebekkizim bloğunu açtım ve artık senin her anını kaydedebileceğim,paylaşabileceğim bir sayfam oldu.Artık sona doğru geliyorduk,günleri sayıyorduk,heyecanla seni bekliyorduk miniğim.33.hafta bittiğinde senin için çok güzel bir parti verdim bebeğim.Senin için toplanmıştıkkk..Benim heyecanımı mutluluğumu paylaşmıştıkkk.37,38 haftalar geldiğinde ben yerimde duramıyordum sende içimde kıpır kıpırdın.Artık zaman geçmiyordu.Ama doğum şekli yavaş yavaş konuşulmaya başlanmıştı.Fakat küçük bir sıkıntı vardı ki sen pek aşağılara inmek için gayret göstermiyordun bebeğim.Ama ben hep umutluydummm inicek benim kızım aşağı diyordum.Artık son kontrollerde doktor senin kanala girmediğini çok tembel bir kız olduğunu söylüyordu.14 Nisan artık senin anne karnında miyadını tamamladığın gündü.Fakat doktor bekleyeceğini söyledi.Ben ısrarla normal doğum isteyince doktordaaa elinden gelenin fazlasını yaptı kesinlikle.17 Nisan /40+3)hastanede buluşmak için sözleştik ve 7.30 da yatışım yapıldı.Ben hala umutla normal doğum yapacağımı bebeğimin mutlaka kanala ineceğini düşünüyordum.Sabah 9'dan akşam 9.30'a kadar sunni sancı aldım.Artık kelebeğimin kanala inmeyeceği kesinleşmişti ve daha fazla beklemenin manası yoktu.Beni sezeryana aldılar.Saat 22.00de sezeryan başaldı ve 22.07'Rüya'm yanımdaydı.Bu nasıl bir duyguydu.Onun ağlama sesini duyduğumda çok farklı hissetmiştim kendimi.İçimde bize ait olan can artık dünyaya gözlerini açmıştı.Yarım saat sonra bebeğimle bütünleştim ve o güzel duyguyu tattım.Bebeğimi emzirmeye başlamıştım.Gerçekten muhteşem bir duyguymuş:))O gece gözyaşlarımıza hakim olamıyor eşimle göz göze gelip gözyaşlarımızı siliyorduk.
Benim doğum hikayem işte böyle.Şimdi düşünüyorumda 9 ay bazen çok uzun bazeen çok kısa bir zaman dilimi oluyor benim için.Ama yaşanan en anlamlı en güzel 9 ay olduğu kesin.Kızım bugün 7 günlük.Hayatımın zor ama en güzel 7 günü.Minik kelebeğim,Rüya'm seni çok seviyoruz kızım hoşgeldin hayatımıza...

                                                                                                                Rüya'nın annesi Zeliş

11 yorum:

  1. canımmm benimm Rüyamız geldi bizide çok mutlu etti kokusu hala burnumda çok teşekkür ederim böyle bir mutluluğu tattırdığınız için en önemlisi allaha çok şükür onu bize gönderdiği için sizi seviyorumm mutluluğumuz daim olsun inşallah hala :))))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle süper bir duyguymuşşş..çok şükür sağlıkla kucağıma aldım

    YanıtlaSil
  3. Yüzümde bir gülümsemeyle okudum hepsini. Benim için daha çok erken olsa da her kadın bu duyguları tatmak ister. Umarım bir gün ben de yaşarım. :) Allah annesi, babası tüm sevdikleriyle birlikte sağlıklı ve mutlu bir ömür nasip etsin. Kelebeğin nazarlardan korunsun annesi. :)

    YanıtlaSil
  4. çokkkk teşş ederim canım yorumun için..kesinlikle her kadın bu duyguyu tatmalı.katılıyorm sana.

    YanıtlaSil
  5. bebeğiniz çok şanslı bir bebek sizin gibi bir anneye sahip ilerde bunları okuduğunda size tapmalı:) maşallahh Allah ımmm mutlulugunza mutluluk katsın sağlık ve huzurunuz daim olsun..
    bebişle konser vermenizde ayrı bir güzellik sölemeden geçemicem:)
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  6. hülya çokk teşşş ederimmm.rüya ve benim için çok güzel bir yorum bırakmışsınn.bence bütün kadınlar şanslı böyle eşsiz bir duygu bizim için sunulmuşşş.
    canım bizi takip etmek istersen
    http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. nasıl da güzel anlatmışsın ya.. çok duygulandım.. onlar bizim herşeyimiz.. dila olunca anladık bizde nasılda eksik olduğumuzu.. allah bir ömür sağlık mutluluk versin inşallah..

    YanıtlaSil
  8. sevgi keesinlikle öyleee.allah yavrularımıza sağlıklı huzurlu ömürler versin.güzel paylaşımlarrrraa


    http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim.. Allah analı babalı büyütsün.. Üstüste 2 doğum yapan bir anne olarak hertürlü kafana takılan bebekle ilgili konuda yardımcı olabilirim naçizane.. Allah mutluluğunuzu daim etsin. Bebişinizi de vatana ve size hayırlı bi evlat etsin..

    YanıtlaSil
  10. umay teşş ederim.bir sorun olursa emin ol sorucam.çok incesin.güzel dileklerin içinn çok sağoll

    YanıtlaSil