11 Mayıs 2012 Cuma

11 mayıs.bir cuma işte..

Anneliğimin 24.günündeyim.Evde bunaldımmm artık.Her işi yerime başkalarının  yapıyor olması beni iyiden iyiye bunalttı.Mecburi iş için dışarı çıkmam gerekti ve uzun süredir araba kullanmadığımdan uççaaa uça çıktım:))göğsümü de sağdım..Daha işi halletmeden elimde  telefonnn Rüya'm napıyor? Uyandı mı?Ağlıyor mu?demeye başladım:((hepi topu 2 saat .. amanın ne zormuşşş annelik.Eve geldim ama gözlerimdeki yaşları sileee sile..
                                                                              Rüya'nın annesi

4 yorum:

  1. Doğumgünü resimlerini yeni gördüm :) Sevdiklerinle nice yıllara canım..Minik Rüya'nın da resimlerini bekliyorum ..Annelik böyle birşey üzme kendini..sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim kıyamam sana ya:) Biraz gözum korksa da bende bu guzel duyguyu bir an önce yaşamak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. canımmm benim kesinlikle yaşamalısınn.hem kızıma arkadaşşş gerekk:)))

    YanıtlaSil
  4. süreyya teşş ederim en kısa zamanda rüya'nı resimlerii de koyucamm.

    YanıtlaSil