12 Mayıs 2012 Cumartesi

Rüya'nın mevlidi

mevlit şerbetimiz.sevgi teyzecim elelrine sağlıkkk olsun.
kelebeğim mevlit boyunca çok fazla uyanık kaldı.Etrafı izledi.Gelen damat adaylarını değerlendirdi:)))
Mevlit için gelen misafirlerimize en uygun hediyenin fidan olacağını düşündüm.Rüya'm için fidan dikilmesi beni çok mutlu etti.Rüya'm büyüdükçe fidanlarımız da büyüycek.Hatta Suzan teyzemin bahçesinde Rüya için bir koru oluştu neredeyse:))
Bugün Rüya'nın 25.günü.Ben 40.gününü beklemeden mevlidi yapmak istedim.Kızım mevlitte Sibel yengesinin hediye olarak gönderdiği  kıyafeti giydi.Ona tekrar teşekkür ediyoruzz.Mevlide gelen herkese çok teşekkür ediyorum:))Bu ara mevlitte misafirlere dağıttığım fidanları http://www.fideland.com/  adresinden sipariş ettim.Düğün,baby shower,nikah şekeri,bebek şekeri,bebek doğumlarında,mevlitte bence çok güzel ve çok anlamlı bir hediye.Sitede size fidanların ambalajları ile ilgili alternatifler sunuyor.
Tüplü ambalaj,Karton kutu,ecopack,Kese torba.
Ben dore keseyi tercih ettim.gümüş kesede seçilebilir.Bu şekilde hediyeleşmeyi herkese tavsiye ederim.Özellikle düğünlerde tercih edilmelidir bence. Düğünler çok kalabalık bir kitleye hitap ettiği için, daha çok fidan ve  çocuklarımıza bırakacağımız çok daha yeşil bir Türkiye demek.
minik fidanlarımız.hepsi dikilmeyi bekliyorlar.
Rüya ve annesi

10 yorum:

  1. Tatlı ve yorgun telaşlar güle güle büyütmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  2. canım çokk teşekkür ederimmm.

    YanıtlaSil
  3. canım benim ikinizden çok güzelsiniz:))

    pelin-in.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. fidan fikri süper olmuş, bayıldım, bir kenara da not aldım;) daha zamanımız var:)
    ikiniz de çok güzel görünüyorsunuz, maşallah!!

    YanıtlaSil
  5. Herşey çok güzel olmuş :) Birlikte nice güzel günlerinize ..

    YanıtlaSil
  6. minik mucizem fikri alman çok hoşuma gitti.gerçekten çok faydalı bişi yapmış oluyorz en azından.bu ara güzel dilekelrin için teşşş ediyorm

    YanıtlaSil
  7. süreyya güzel dileklern içinn teşş ederim

    YanıtlaSil
  8. Fidan fikri harika,bayıldım.Allah analı babalı büyütsün canım:)

    YanıtlaSil
  9. burcucum çok teşş ederim.canım

    YanıtlaSil