26 Haziran 2012 Salı

Derya'nın Dünyası fotğraflar


22 hazira cuma günü Derya'nın Dünyası programının haydi stüdyoya bölümüne katıldım.Aslında 1 ay kadar önceydi beni çağırdıklarında  yalnız birtürlü toparlanamadım ben.2 aylık bebeğim var ve gerçekten çok zor oluyormuş onsuz bir yerlere gitmek.O gün eşimde izin aldı ve annemle evde kızıma baktılar.Önceden baya bir süt sağmıştım, neyseki kızımda biberonu tutmuş.
Gelelim mutlu cumaya.Sabah eşim beni havaalanına bıraktı.Akşam gelicektim oysaki ama ayrılık zor oldu yinede.09.30 da istabuldaydım.Kanaltürk ten almaya gelmişlerdi beni ve 1.5 saat trafikteydik.Aman Allahım ya gerçekte İstanbul'da yaşamak sabır gerektirir.Trafik çekilmez.Neyse kanala gittiğimizde gerçekten çok güzel bir şekilde ağırladılar bizi.Saçımız makyajımız herşeyimizle ilgilendiler.


Çok değerli insanlarla tanıştım.Programın yemek kısmındaki minemutfaktanınhttp://minemutfakta.blogcu.com/ annesi Tülay Haım 'la tanıştım, gerçekten çok hoşsohbet bir bayanmış.
Mine 'nin annesi Tülay Hanım, İzmir'de Lokomotif Tiyatroda oyuncu.Lokomotif tiyatro 1997 de kurulan İzmir'in ilk özel oda tiyatrosunu açan  özel tiyatro grubudur.Bu grubun adresi http://www.facebook.com/LokomotifTiyatrosu/info
Özlem Hanım o güzel tütüleri,taçları yapan müthiş insan.Kendisine hayran kaldım doğrusu 2 çocukla neler neler yapmış ve yapmaya da devam ediyor.Doğrusu bana çok güzel bir örnek oldu.Eğer ona ulaşmak isterseniz adresini verebilirim.http://www.facebook.com/prensesvebezelye Yüreği güzel insan yolun açık olsun.
Derya'nı Düyası mutfak
Aydan ile:))
Program başlamıştı.Biz ise dışarda cafe de otururken bir yandan da yayını izliyorduk.Hepimiz çok heyecanlıydık.15.30 olduğunda sıra bizdeydi ve tek tek çağrıldık ama kalbim durucaktıııya.Hergün izlediğim Derya Baykal'ı canlı canlı görücektim.Dakikalar sonra çıktım ve gerçekten dizlerim titriyordu.Bu çok farklıydı ya yıllarca konserlere çıktım, solo söyledim,sunuculuk yaptımmm ama yok bu başkaydııı ölüyordum heyecandann.Bana sıra gelmişti ve Derya Baykal yaptıklarımı çoook beğendi.Anladımki  sadece cesaret gerekliymiş.Yıllar önce yaptım bunları ama etrafımdan pek destek göremedim.Bundan sonrası inşallah daha güzel olucak.
İyikide gitmişim.Doğum sonrası bana gerçekten çokk iyi geldi.:))))
süper  bir insansı seni ç.ok seviyormm




şeftalili tart ve bayat ekmeklerden yapılan muhteşem tatları yiyiyoruz.Gerçekten harikaydı.tekrar ellerine sağlık mine.














































4 yorum:

  1. bende tv karşısında seni heyecanla bekledim.hem yaptıklarınh em de sen çok güzldiniz canım.katılmakla çıra olarok çok iyi yapmışsın.çok güzel bir hatıra olarak kalacak.çok tebrik ederim canım.öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  2. canımm teşş yazdığın güzellik için.çokkk heyecalıydım kalbim duracaktı.bakalım pelincim bundan sonrası inşş güzell olur.

    YanıtlaSil
  3. canım ya çok tatlısın resimler süper tv de seni izlediğimde ben bile heycanlandım senin heycanını tahmin edebiliyorum. şaka maka ünlendin hee :)) Bu resimleri facebookta da paylaş bence :))

    YanıtlaSil
  4. dilekçim çoook teşşş.gerçekten çok heyecanlıydımm.

    YanıtlaSil