7 Haziran 2012 Perşembe

ya süpeeyyylerr


11 yorum:

  1. ben de dikeyim mi senin kızına böyle şeyler? :)

    YanıtlaSil
  2. ama çok rica ediyorum şu yorumlardaki eziyet abidesi kelime doğrulamayı kaldır ablam yaa :((

    YanıtlaSil
  3. adsız sen çok iyi bir BLOGGER isen adını yaz da seni izleyelim bu cuma ne dersin??: N))

    YanıtlaSil
  4. seddd yorumların için çok teşekkür ederim henüz gördüm hatta cevapta yazdım o densize ama sonra sildimmm.yahu anlamıyorm benim bloğumda gezinip gezinip saçma yyorumlar yapıyor şaşırdımm yaa tuhaf

    YanıtlaSil
  5. bu ara sed kelime doğrulamayı kaldırmayı bilsem kaldırcammm da bilmiyormm

    YanıtlaSil
  6. sed kaldırdım kelime doğrulamayı bir yazsana teyit edelim kalkmış mı?

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. balım benim de yorumlara abonelik seçtiğim için o yorum mailime düştü sinirim bozuldu rica ederim ne demek.. blooggerdaşım, ablam benimmm :)
    Öpüyorum çoookk. Evet kalkmış kelime doğrulama :)

    YanıtlaSil
  9. seddd çokk teşş ederimmm savunmana sildim zaten yorumu cevap yazmaya bile değmezz sen zaten gerekeni söylemişsin.öpüyorm bende sei canımmm.

    YanıtlaSil
  10. düşler mekanı yazdığı yorumu yanlışlıkla silmisim.soryyy

    YanıtlaSil