30 Temmuz 2012 Pazartesi

gelsin tayt kombinim


Eh malumunuz kilolar var.Doğum sonrası  kilolar hemencecik gitmiyor maalesef.Onun içindir ki ben bu süreyi tayt giyerek üzerim için de tunik seçerek geçirmeye çalışıyorum.Bazende elbise giymeye çalışıyorum fakat emzirdiğim için o da zor oluyor tabi.Peki siz neler yapıyorsunuz? yeni doğuranlar,kilo veremeyenler,kilolu olanlar,kilo üzerime yapıştı gitmiyor diyenler?merak ediyorum yaJ))Ben bir kombin hazırladım bakalım beğenecek misiniz?
Bluz:zara
Kot yelek:80’lerden
Tayt:semt pazarı
Kolye:kendi tasarımım
Ayakkabı:rodi


4 yorum:

  1. bence çok güzel bir kombin olmuş canım özellikle bluzun tranparan oluşuna bayıldım:))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım benim.bluz benim şu aralar kurtarıcım diyebilirm.

    YanıtlaSil
  3. boşver kiloları tatlım güler yüzün yeter;)
    bende izmirdeyim takibe aldım seni hadi ben kaçar..

    YanıtlaSil
  4. herşey tadında teşş ederim canım.valla moral oldu sözlerin.en kısa zamanda görüşmek üzzere.

    YanıtlaSil