17 Temmuz 2012 Salı

RÜYA'M SE AĞLAMA NOLUR.

GERÇEKTEN KÖTÜ BİR İKİ GÜN GEÇİRDİK.NE DİYEBİLİRİMKİ ALLAH BETERİNDEN SAKINSIN.DÜN RÜYA’YI BANYO YAPTIRIRKEN CANIM YAVRUM ELİMDEN KAYDI.NASIL AĞLADI ANLATAMAM ÇOK ÜZÜLDÜM TABİ.ÇOK DAHA DİKKATLİ OLMAM GEREKTİĞİNİ ANLADIM.AKŞAM ÜZERİ KOÇTAŞA GİTMİŞTİK.RÜYA’NIN ARABASINI ALMADIK VE BEN EL ÇANTAMI EŞİME TESLİM ETTTİM. EVE GELDİĞİMİZDE UZUN ZAMAN SONRA FARKETTİM Kİ ÇANTAM YOK ARABADA UNUTTUĞUMU DÜŞÜNDÜM VE EŞİM ARABAYA İNDİ MAALESEF ARABADA DA DEĞİLDİ.AKLIMA GELDİ VE HEMEN KOÇTAŞI ARIYORUM DAHA DOĞRUSU PANİK YAPTIM ZAR ZOR NUMARAYI BULDUM VE ARADM.NEYSEKİ SEPETLERİ TOPLAYAN GÖREVLİ GÖRMÜŞ VE GÜVENLİĞE BIRAKMIŞ.EŞİM GİDİP TESLİM ALDI.AMA GERÇEKTEN ŞAŞIRDIM, DIŞARDA DURAN ÇANTA İLGİNÇÇ. DEMEK KISMETTEN ÇIKMAMIŞ.NEYSE EVE GELDİ EŞİM VE BİRBİRİMİZE BAKIYORUZ NE OLUYOR YA DİYE.GÜN BOYU RÜYA’NIN HUYSUZLUĞU BİRŞEYLERİN KIRILIP DÖKÜLMESİ EPEY CANIMIZI SIKMIŞ OLACAK Kİ GÜN DAHA FAZLA SÜRSÜN İSTEMEDİK VE UYUMAK İSTEDİK.BUGÜN İSE RÜYA’YI SAĞLIK OCAĞINA KONTOLE GÖTÜRDÜKTEN SONRA DENİZE İNDİK.BEBEK ARABAMIZIN GAZABINA UĞRADIK VE EŞİM TARAFINDAN PARMAĞI SIKIŞTI KELEBEĞİMİN.YİNE FERYAT FİGAN AĞLAMAYA BAŞLADI YAVRUM.APAR TOPAR SAĞLIK OCAĞINA TEKRAR GİTTİK VE MECBUREN RÖNTGEN ÇEKTİRDİK.NEYSEKİ BİŞİCİK YOK YAVRUMUN PARMAĞINDA.DİYORUMYA BU ARALAR BİRAZ HUZURSUZUM.ALLAHIM KİMSEYİ HİÇBİR ANNE BABAYI EVLADIYLA SINAMASIN.GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜCÜÜÜ ÇOK.O AĞLIYOR BEN AĞLIYORUM.ANNEM HEP DERDİKİ ’ANNE OLUNCA ALAYACAKSIN’HAVA CİVA GELİRDİ O LAF BANA.GERÇEKTEN ÇOK DOĞRUYMUŞ.RÜYA’M ŞİMDİ UYUYOR.ALLAHIM TÜM EVLATLARIDA BENİMKİNİDE ESİRGESİN

3 yorum:

  1. amın ,allah korusun
    geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Rabbim tüm evlatları korusun canım. Sizede çok gecmiş olsun. Gerçekten sıkıntılı durumlar. Tekrarı olmaz inşallah :(

    YanıtlaSil
  3. çiler ve adanı annesi evet çok kötüydü.aman allahım yaşatmasın birdaha korusun evlatlarımızı.teşş ediyorm dileklrinz için

    YanıtlaSil