3 Temmuz 2012 Salı

Zeliş'ten İncirlikoy.

EGE'DE GİZLİ CENNET KARABURUN.

Eşimin tayini geçen sene bu zamanlar İzmir'in en uzak ilçesi olan Karaburun'a çıkmıştı.Bu haber bizi çok üzmüştü.Benim tayinimle oynamamak gerekti.E ee napıcaktık?Karaburun yolu çok kötüydü.Bizim evden tam 3 saat sürüyordu ve 1 saati fazlasıyla virajlıydı.Kararımızı vermiştik,Eşim haftasonları gelecekti.Orda lojmana girdi.Zaten benim hamileliğim söz konusu olduğundan ben düzenimi hiç bozmadım. Bu dönemi bu şekilde geçirmeye karar vermiştik.Elbette zor oluyordu fakat çok şükür ki bu sene tayinimiz tekrar çıktı
İzmir 'e:))Yani ben geçen sene yerimden oynasaydım eğer, bu sene çok zor günler bizi bekliyor olacaktı.Neyse bu postta anlatacaklarım bunlar değil elbette.Karaburun bizi birbirimizden ayıran bir ilçeydi ilk zamanlar.Yollarından ötürü buraya gelmek işkenceydi.Kışın kimseciklerin olmadığı, sokaklarının terkedildiği bir yerdi. Tayinimiz çıktıktan sonra, ağustosa kadar İzmir'de kalmak yerine Karaburun'a geldik kelebeğimle.Burda hergün denize girme imkanımız oluyor..Türkiye'nin en nadide koylarında,mavi bayraklı plajlarında denize girmek gerçekten çok güzel.Bu postta size Tükiye'nin en iyi 10 mavi bayraklı plajından biri olan İncirlikoydan bahsedicem.
 Kumsalının uzunluğu sadece 30 metre olan bu koyda deniz gözlüklerinizi taktığınızda, 10-15 metre derinlikte dipte dolaşan rengarenk balıkları izleyebiliyorsunuz.







Rüya'mda çok sevdi burayı.Bol bol güneşlendi.



 İncirlikoyu 5 kelimeyle anlatacak olursam;temizlik,sakinlik,huzur,akvaryum ve cennet diyebilirim.



Bu koya belediye bir cafeterya yaptırmış.Tatilciler için; duş,soyunma kabini,tuvalet gibi imkanlar var. Sakinlik ve el değmemiş temiz deniz isteyenler için süper bir yer diyebilirim.Bizde dün bu koydaydık ve birkaç kare fotoğraf paylaşmak istiyorum sizlere.

Sadece denizi değil doğasıda harika.Kuş cıvıltılarıyla oturup kahvenizi yudumlayabilirsiniz.



 








5 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir yermiş..Rüya da çok tatlı ya :))

    YanıtlaSil
  2. Ay ben Rüya'yı yerim kıyamam ona çok tatlı maşallah;)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yer fotoğraflara göre..Gitmek gerek.
    Rüya'ya maşallaaah :) Kuzucuk

    YanıtlaSil
  4. süreyyacım,begümcüm,adanın annessi çokk teşşş ediyoruz güzel düşücelerinize.evet kesinlikle süper yer tavsiye ederim.rüya'mda huzur buldu.

    YanıtlaSil