24 Ekim 2012 Çarşamba

dönüş yolu çetrefilli:)))



Eşyaları topladık.Rusya’dan ayrılmanın vakti gelmişti.Rüya babasıyla ilk ayrılığını yaşamıyordu elbette ama bu seferki uzun solukluydu. 2 aydı.Eminim daha fazla ayrı kalan bebişler çocuklar vardır, gerçekten çok zor bir durum olmalı.
      Dün gece 10 itibariyle yola çıktık ve 3 ssaat uzaklıkta bulunan Krasnodar Kray’daki havaalanına geldik.Hava artık baya soğumuştu burada. Ben bütün önlemleri alarak sırt çantamı olabildiğince eşya ile doldurmuştum bile.Rüya neyseki yolda üzmedi beni ve uyudu.Uyumasaydı eğer  kesinlikle onu emziremezdim.3 saat boyunca deli gibi virajlı bir yol nasıl emzirebilirimki?Çocuğu 2 koltuk arasına sıkıştırıp, emniyet kemeriyle sabitleyip birde pusetin emniyet kemerini takmış olmam yinede beni rahatlatamamıştı.Yol gerçekten berbattı bu kadar  aralıksız olarak devam eden  virajları  görmemiştim daha önce.Neyse  havaalanından içeri girdiğimizde bir şokla karşılaştık.Sis nedeniyle gece 3‘te kalkacak uçak ertesi gün öğlen 1’e ertelenmişti.Tek başıma olsam sorun değil ama Rüya’yla olmak işleri zorlaştırıyordu.Allah’tan pegasus otel ayarlamış ve dün gece otelde konakladık.Sabah kalktık ve servisle havaalanına gideceğimiz umuduyla.Fakat uçak gece 10’a ertelenmiş.İnşallah bir daha ertelemez.Bayram sabahı evimde olcam neyseki.Sağlık olsun mühim değil napalım
Bizde burayı gezelim bari. Bir Mc donalds bulmak gerek hemenJ)
HEPİNİZE MUTLU,SAĞLIKLI BAYRAMLAR DİLİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder