17 Ekim 2012 Çarşamba

kelebeğim 0,5 yaşında

Canım kızım ,kelebeğim,Rüya'm tam 6 aylık oldu.Rusya'da zor şartlarda olsakta her zamanki gibi yine kendi emeğimle olsun dedim ve 0.5 yaş pastamızı kendim yapmaya çalıştım..Mumlara gelince çok mu aradın zeliş?dediğinizi duyar gibi oluyorum ve cevap veriyorum. EVETTTT çok aradım. ya mum bulmamın bu kadar zor bir iş olcağını hayatta tahmin etmezdim.Neyse ki mumlarıda bulduk ve yarım yaş pastamızı konsepte uygun olarak pek beceremesemde ikiye bölmeye çalıştım.
 CANIM YAVRUM,ALLAHIM SANA SAĞLIK,ŞANS,GÜZEL GÜNLER VERSİN İNŞALLAH:)
                                                                                  Rüya'nın Annesi


4 yorum:

  1. Süper bir kutlama olmuş :) Hamileydin,doğdu,büyüdü de 6 aylık oldu bak :) Nice mutlu günlerinize ..Ben de beklerim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. sağlıkla büyüsün güzel kızınız maşallah çok tatlı acemilikten anca takipçiniz oldum öğreniyorum bakalım :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. didemcim teş ediyorm.zaman nasıl geçiyor anlamadım valla

    YanıtlaSil
  4. süreyya evet zaman çok çabukk geçti bir zaman sonrada yürüycekkkk inşallah.ben seni takipteydim güzelim ya dur tekrar bakim

    YanıtlaSil