16 Kasım 2012 Cuma

16 kasım Rüya'ca



Bloğuma hiç uğrayamıyorum ya ve bu duruma çok üzülüyorm.Rüya’m baya hareketlenmeye başladı.Kendime bile doğru düzgün zaman ayıramıyorum.Bakalım bu durum bir süre daha devam edecek.Rüya’nın babasına kavuşmasına bugün itibariyle 1 ay kaldı.İple çekiyoruz bakalım.Babamız gelince belki Ilgaz’a kayak turuna gidicez daha
tam karar vermedik tabi.Sürekli planlar yapıp duruyorz.Babasına kalsa 8 günlük Prag turuna katılıcaz.Bunu duyunca çocukla yurtdışı baya ürktücü geldi önce. Aslında Rüya'nın bir zararı yok  bana gayet uyumlu bir çocuk fakat yinede düşüüyorum. Neyse iki plandan birisi olursa şayet çok renkli bir tatil olacağı kesin.Şimdilik bizden bu kadar.Sevgiler :)



2 yorum:

  1. merhaba
    ben çocuğuyla heryere giden ,gezen pratik annelere hayranım çünkü hayat gezince güzel
    ben bile ikiz kızlarımı kendime ayakbağı olarak görmüyorum sakın gözünü korkutma kayağa da git ,yurtdşına da derim :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle duygu doğduğu günden beri sürekli dışardayız hatta öncesinden daha çokk geziyoruz.bakalım neye karar verice.ikiz kızlarının olmasısenin içinn büyükk bir şanss olmalı

    YanıtlaSil