8 Şubat 2013 Cuma

Rüya sevgililer günü style

Sevgililer Günü için kelebeğime neler yaptım?Elbette kızım da bu özel güne annesinin elinden çıkan ve sevgi kokan cicilerle girmeliydi.

Öncelikle paşabahçenin hediye paketi üzerine koyduğu keçe süs gerçekten çok işime yaradı.Zaten kolay kolay bişi atmam ben değerlendiririm herşeyi.Pazardan aldığım beyaz bluz üzerine bu kırmızı keçe süsü kalp kestim ve slikonla yapıştırdım.Ortaya kalp ağaç çıktı.Sevgi ağacıda diyebiliriz





Bu da önlüğümüz.Kırmızı yün ipten yaptım ve yine paşabahçe hediye paketi üzerine yapıştırılan keçe süs

2 yorum:

  1. It's actually a cool and useful piece of information. I am glad that you simply shared this helpful info with us. Please keep us informed like this. Thank you for sharing.

    Feel free to surf to my site; free online backup service
    my webpage - online backup service

    YanıtlaSil
  2. thanks a lot for your comments. I am very happy to share such useful things to international friends and much happy to get feedback. keep following me..
    http://www.facebook.com/zelisE.K

    YanıtlaSil