16 Nisan 2013 Salı

ilk yaşın kutlu olsun Rüya kız:)

 
 
Benim canım kızım kelebeğim,her şeyim,dünyam…
Seni ilk duyduğum, var olduğun,içimde nefesimle yaşamaya başladığın,dünyamı değiştirdiğin günü, 11 ağustosu hatırlıyorum.Ogün yaşamım bin kat daha anlam kazandı ve birden annelik duyguları,koruma güdüsü yüklendi bana.Seni 9 ay boyunca çok büyük heyecanla bekledim içimde korudum kolladım içimdeki seni canımdan çok sevmeye başlamıştım bile.
Artık vakit geldi ve seni kollarıma alıp ömrüm yettiğince sana sahip çıkacaktım.Evet tam bir sene önce bugün seni kucağıma aldığımda dünyalar benim olmuştu.Sanki ondan öncesi yoktu.Biranda hayatımı değiştirdin yavrum, artık senin nefesin benim yaşam kaynağım,benim nefesim oldu.
Mucizem, yaşam sana tüm güzelliklerle, bereketle, iyiliklerle gelsin.Seni çok seviyorum benim minik kelebeğim.İlk yaşın kutlu olsun.
                                                              Annen:)

3 yorum:

  1. İyi doğmuş rüya nice mutlu yılları olsun tüm sevdikleriyle:)

    YanıtlaSil
  2. yerim ben onu yaaa:)
    daha nice çok mutlu yaşlaara rüyacım:)

    pelinyucel.com

    YanıtlaSil