9 Temmuz 2013 Salı

misafirlerimize hazırladığım kutular.İçlerinde ne mi var?

Gelen misafirlerimize doğumgünü hediyesi olarak bu kutuları hazırladım.İçinde neler mi var?
bu vazoları ikeadan aldım ve içlerine kırmızı kalp koydum.Nazarköy'de rastladığım bu bebeklerse çoook hoşuma gitti ve Kemeraltı'ndan aldığım bu bebeklerin arkasına siyah tül ve magnet yapıştırdım.
siyah kutuları da Kemeraltı'ndan aldım.Üzerine yine eşimin yaptığı 'iyi ki doğdun Rüya' kağıtlarını ve uçlarına kırmızı kurdelaları yapıştırdım.
Geceler boyu süren çalışmalar.
 1 şeklünde kurabiyelerimiz.2012 Bahar anneleri grubumuzun kurabiyecisi Tuba'ya çok teşekkür ederim.Hem görüntüsü hem lezzeti tam istediğim gibiydi emeğine sağlık canım.

Ve kutumuzdaki son hediyemiz.Siyah kartondan hazırladığım külahlara koyulan lokumlar.





doğumgünü,baby shower ya da herhangi bir partiniz için zlskrt@hotmail.com adrsine ulaşabilirsiniz.

fotoğraflar:Hatice Öltem Kılıçaslan tıklayın

2 yorum:

  1. "Ne kadar büyüdüğümü görmek için geldiniz. Teşekkür ederim" Çok tatlı ^^

    YanıtlaSil
  2. çok guzeller ellerınıze saglık :)

    YanıtlaSil