5 Temmuz 2013 Cuma

rüya doğumgünü hazırlıklarım


 Rüya'nın doğumgünü ile ilgili paylaşımlara devam edelim.
Rüya'nın doğumgünü için neden siyah kırmıızı rengi seçtim derseniz?Ayarladığım mekan evimize çok yakında bir cafeydi ve herşeyi benim yapabilmeme izin vermişlerdi.İstediğim buydu zaten a'dan z'ye herşeyi kendi ellerimle yapmak.(pasta hariç:))birgün belki oda olur)Nerde kalmıştımm hımm mekandaki koltuklar kırmızıydı ve kırmızıya pembe yada başka bir rengin yakışmıyacağını düşünerek siyahı seçtim.Mickey mouse aslında tam da bu renklerle bütünleşmiş ama nedense yapmak istemedim ve rüzgargülünü seçtim.
Bir parti düzenleyecekseniz öncelikle konsept belli olmalı.Aylarca düşündüm taşındım ne yapsam?diye.Ama mekan belli olunca renk ve konseptte bir iki günde ortaya çıktı..Veee hazırlıklar hızlıca başladı.
Konseptimizi rüzgargülü renklerimizi siyah kırmızı belirledikten sonra siyah kırmızı karton,kırmızı pelür kağıdı,siyah kırmızı süsler,pipetler,peçeteler,balonlar,siyah kırmızı ilginç gözlükler bulmaya çalıştım.

 
siyah ve kırmızı kartonlarla rüzgargülleri yapıp uçlarına kırmızı pipet taktım.Yazıları ise sevgili eşim bilgisayarda hazırladı.Aynı şekilde masa örtüsünede küçük siyah rüzgargülleri taktım.



kırmıızı koltuklar ortamda baskın bir kırmızıydılar ve bunu siyah grafon kağıtlarıyla yaptığım süslerle kırmaya çalıştım.



iyi ki doğdun rüya yazılarını yuvarlak keserek ipe zımbaladım. 
pipetlerimiz
Muffinler çokk kolay oldu.Marketten aldığım hazır kakaolu fındıklı topkeklerin üzerine hazır tramisu kreması sürüp üzerine ceviz.Bunlarıda yuvarlak kırmızı kartonlardan yaptığım kalıplara oturttum.
fotoğraflar için Hatice Öktem Kılıçaslan' a teşekkür ediyorz.Ona ulaşmak için TIKLAYIN
Her türlü parti organizasyonunuz için zlskrt@hotmail.com adresine mesaj atabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder