17 Temmuz 2013 Çarşamba

Rüyoş doğumgünü kıyafeti

geldik prensesimin kıyafetine.Benim için en özel kısımdı.Konsept kırmızı siyah olunca kıyafet rengimiz de değişmemeliydi.Kemeraltı'ndan kırmızı çok hafif simli tül,sert siyah tül ve kadife kurdela aldım.Kırmızı tülü büzmek içinde siyah lastik.
kırmızı tülü 3 kat falan katlayarak lastiği geçirdim ve büzdüm.Bu şekilde çok hoşuma gitmedi ve tütü modelinde yapmaya karar verdim.
Klasik yöntemle ince ince kestiğim tülleri siyah lastiğe geçirdim.
Kestiğim siyah tülleride, göğüs kısmına aynı yöntemle lastiğe geçirdim.



Altınada evdeki siyah badisini giydirdim.Jokerden aldığım(ara tara siyah papiii bul)siyah ayakkabıları, yaptığım fiyonk ile çok güzel uydu.


papilerimiz.
fotoğraflar:Hatice öktem Kılıçaslan


maşallah kızıma:)


 ilgileniyorsanız ADRESİME  mail atabilisiniz.

1 yorum: