5 Temmuz 2013 Cuma

Sunay Akın'la içtiğim bir bardak çay

Sunay Akın 'söz gösterisi' 
Geçen gece Sunay Akın Ayfer Feraye'ye gelmişti.
Ben onun hiçbir gösterisini kaçırmam bellki gösterilerde aynı hikayeleri tekrarlar ama yinede giderim.İçime işlesin o hikayeler isterim.
Gösteriyi izlemeye giderken arabada eşime 'ya benim aklımda bir ton soru var (malum gezi ile ilgili) kitap imzalatırken ancak bir tanecik sorabilirim.ama ben uzun uzadıya sohbet etmek istiyorm ya adamlaa'demiştim.Sanırım o an dilek kapım açıkmış ve bu dileğim gerçekleşti. :))))
Gösteri bitti.Her zamanki gibi ben ve 10-15 kişilik grup bekliyorduk 'küçük devleti':)) gelsin anlatsın durmadan anlatsında biz de dinleyelim.Çok bekletmedengeldi mütevazi insan.O anlatıyor biz sorular soruyorz ve zaman nasıl geçmiş anlamadık bile.Açık hava tiyatrosu görevlisi artık kapatması gerektiğini söylediğinde dışarı çıktık ve küçük grup ve ekibiyle çay bahçesine gittik.

Gerek ayaküstü gerek çay bahçesinde çok samimi unutulmayacak güzel bir sohbet gerçekleşti.O içtiğim çayın tadı bir başkaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder