13 Ağustos 2013 Salı

bu şişenin içinde acaba ne var?

içinde ne var acaba?Hemen söyleyeyim.Rüya doğduktan sonra tetanoz aşısı olana kadar tırnaklarını kesmedik.Zaten yavrum bebeklerin o sürede tırnakları kağıt gibi ve kendilerini çizmesinler diye sürekli eldiven takılı oluyor.2 ay sonra aşımızdan sonra tırnaklarını kestim ve sakladım bu kutuda.
Gecenlerde koton mağazasında bu kolyeye rastladım ve cok beğendim.Yavruşun hatırasını şimdilik bu kolyede saklayabilirim diye düşündüm......      Şişe çok orjinal içine bişiler atmak herkesin aklına gelmiştir.Şişenin kapağını açtım hopp o da nesi şişenin ağız kısmına silikon mu desem daha sertimsi bişi yerleştirmişler.Ben tabi ısrarla zorluyormm ama namümkün:((   çıkmıyor..Neyse alayım ben bunu bir hal çaresine bakarım dedim.
 

Dün akşam Rüyoş erken yattı benim de aklıma geldii şu kolyeye bakayım bir dedim.Şisenin ağzındaki sert şeye baktım benim bunu çıkarmam mümkün değil dedim ve silikon tabancamı ısıttım ve şişenin ağzındaki madde eridi ve içine düştüüü:)oley başarmıştım ağzı açıldı.Sıra geldi şişedeki hazineye:)Önce peçeteye sonra kumaşa sardığım minik tırnakları sıkıca kapatıp diktim ve içine bir çivi yerleştirdim,civinin ucunuda şişenin kapağına taktım.Bu çivi sayesinde istediğim zaman içindekini çıkarabilirdimde.


Sadece cam bir şişeden oluşan bu kolye,içine kızıma ait birşeyler koyarak benim için çok anlamlı hale geldi.:)

hımmm bide göbek bağımız varrr onu da düşünmeli dimii:)))
sevgilerr bizdenn:))))muck

6 yorum:

  1. ilk tırnaklarını saklamak nerden aklına geldi zeliş :) ama süper anı olmuş

    YanıtlaSil
  2. ilk tırnakları saklamak nerden aklına geldi zelişş :) ama süpper olmuş

    YanıtlaSil
  3. ilk tırnaklarını saklamak nerden aklına geldi zeliş :) ama süper anı olmuş

    YanıtlaSil
  4. gokçencimm hemşire tırnaklarıı iki ay kesmeyin dediğindee gelmişti aslında.kağıt gibi tırnaklar biirde şeyide skladım ben.hımmm yatmaktan azıcık saçlarının arksaı düğüm düğüm olmuştu.onlarıda kestimm saladım ben manyağımm ya:))

    YanıtlaSil