2 Eylül 2013 Pazartesi

ve izmirli anneler grubunu kurdum

Geçtiğimiz pazar günü Hassasanne buluşması vardı ve gitseemmi gitmessemmi diye düşünüürken hadi gideyim dedim iyikide gitmişim.



Bulıuşmaya gelen annelerle sohbetler,hassasannemiz Ece'nin engin bilgileri,çocukların kaynaşması vs.acayip güzel bir etkinlik oldu.



Etkinlik sonrası herkesin bilgilerini aldım ve facebookta İzmirli anneler grubunu kurdum.3-5 kişi iken şuan 50 kişi falan olduk.Zamanla yaş gruplarına göre ayırıp buluşmalar yapıcaz.Facebook sayfamıza eklenmek isteyen İzmirli anneler BURAYAtıklayabilir.

Hıııım birde şu aralar İzmirli anneler yahoo ile bir oyun grubu oluşturma cabamız varr.Bu kış guzel geçicek.Rüya adına çoook mutluyum.   

hıııı bu arada oyun grubu diye  kıvranırken geçenlerde bana çok yakın olan jou jou  aktivite merkezine Rüya'yı yazdırdım bir aylığına.Diğer gruplarla tam manasıyla bişiler yapana kadarr burası iyi olucak.

                   mutlu bir hafta olsun hepiniz için

2 yorum:

  1. tüh hiç haberim olmadı. haberim olsa gelirdim bende

    YanıtlaSil
  2. aaaa gelmeyi istediğinii bilseydimmm haberr verirdim.neyseeee bizdeee buluşmalar yapıcaz cnm gelmek istersen haber veririm

    YanıtlaSil