10 Ekim 2013 Perşembe

welcome rusia


Daha önceki postta bahsettiğim gibi eşimin işi dolayısıyla Rusya’nın, Karadeniz’e kıyısı olan Divnomorsk kentine geldik.4 gün oluyor Divnomorsk’a geleli.Gelmeden önce araştırma yapmaya çalıştım fakat blog,forum vb.yerlerde hiçbir yazı resim bişi bulamadım.Rusçada bilemediğimden rus sitelerede bakamadım.Bu nedenledir ki  burada kaldığım sürece ufak çaplı yazmaya ve resimlemeye çalışacağım.Benim durumumda olan yada buraya gelmek isteyen,araştıranlar için en azından önbilgi olabilir.İlk olarak yolculuktan bahsedicem.

İzmir’den Krasnodar’ a aktarmalı da olsa uçak olması süper bişiydi.İstanbul aktarmalı uçak ile çok da fazla beklemeden Krasnodar’a gedik..Bebek arabamızı, 2 kez uçaktan al ver yapınca el tutamacı kırılmıştı. Neyse çok öemli değil dedik ve Krasnodar’a gece 1 ‘de indik ilk önce migration(göçmen kartı) form doldurmamız gerekmiş.Onu doldurduk Daha sonra yaklaşık 1saat bekledik  pasaport kontrolleri için.İşlemler bitti bu sefer gümrük kontrolleri ve sonrasında bizi karşılamaya gelenlerle 3 saatlik kara yolculuğu başlamıştı.Neyse ki bu yolculuklar esnasında hatta en kritik noktalarda kelebeğim beni üzmedi ve uykulardaydı.3 saat sonra Divnomorsk’a gelmiştik.Ama yolu gerçekten çok virajlı şimdiden dönüşü düşünmeye başladım bile.Feci yorulmuştum.

Divnomorsk,Gelendzhik’e 15 dk uzaklıkta bir yer.Rusya’nın Bodrum’u deniyormuş Gelendzhik’e.Gerçekten Bodrum gibi güzel ve çok kalabalık bir yer.Divnomorsk biraz daha sakin en azından şuan saki yazın burası da baya kalabalık oluyormuş.Bir tanede resim koyarak bu posta son vericem.Şimdilik bukadar bizden:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder