11 Ekim 2013 Cuma

Yine evde bir değişim.

Yine evde bir değişim.

:))))

Ben çok sıkılıyorum ya:)sürekli değişim arıyorm.Mesela gecenin bir saati, televizyon izliyomuş
gibiyken, birden makas,bant,dikiş ipliği vs.işleriyle uğraşabiliyorm.
İşte bu akşam da öyle oldu.Ama tv izlemiyordum Rüya'mı emzirirken aklıma geldi.Zaten bu evde biir yıl oldu oturalı ve benim canım değişiklik istiyordu.

Bu akşam aklıma gelen değişim duvarlarla ilgiliydi.Duvarlara bir şey yapmalı ama ne?Çok düşünmedim bile aklıma seperatörlele yaptığım paravanım geldi.Paravanda kullandığım seperatörleri azaltabilirdim.9 seperatör arkasına çift taraflı yapışkanları yapıştırarak çok uyguladım.





Seperatörlerle birçok şey yapılabilir.Daha önce seperatörleri nerede uyguladığıma bakmak isterseniz TIKLAYIN Aklıma geldikçe uygulamaya çalışıp paylaşıcam sizlerle


Seperatörlerin son hali.Bu ara Türkiye maçı izliyor eşim.maçıda kazandıık:))

   Beni Instagramda takip etmek isterseniz

http://instagram.com/zeliskurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder