22 Aralık 2013 Pazar

YILBAŞI ÇEKİLİŞİME HERKESİ BEKLİYORUM ..

                  
   
                      '' YILBAŞI ''      HEDİYE ÇEKİLİŞİ

    Çoook heyecanlıyım çünkü bu benim ilk çekilişim.:)

Hediyem; bu yıl da çok moda olan, PERİKIZITASARIM'IN özel tasarım işlemeli bir kot gömleği.(Gömlek salaş ve standarttır.)

Bu güzel işlemeli gömleğe sahip olmak için yapmanız gerekenler çok basit.Sadece 3 tık tık:))

        1.PERİKIZITASARIM'I instagramda takip etmek.  TIKLAYIN
  2.Benim bloğumun izleyicisi olmanız.Hemen sağ tarafta göreceksiniz.
                   3.Benim  instagram hesabımı takip etmek.TIKLAYIN  ya da facebook hesabımda takip etmek.
Tabi bloğunda,facebookta,instagramda,twiterda paylaşırsanız çok mu çok mutlu olurum.
 Bunları yaptıktan sonra bu postun altına mail adresinizi ve adınızı yazarak yorum bırakmayı unutmayın.:))
Çekiliş 31 Aralık günü 16.00'da sona erecektir.Random ile kazanan belirlenecektir.
Herkese bol şans:))



13 yorum:

  1. Matruşkanın Kalbi- Hatice Ural
    matruskaninkalbi@gmail.com

    İlk çekilişin adına sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. Leyla Nalcaci leylaagursoy@yahoo.com

    YanıtlaSil
  3. HADİ BAKALIM İNŞALLAH BENİM OLUR BU GÜZEL GÖMLEK :))) egoksoy2009@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Harika tam benlikk :) cansu_-94@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar gömlek çok güzel gerçekten
    GFC ve instagramda paşamla yaşam adıyla takibe aldım
    Facebook bağlantısında hata var sayfanıza ulaşamadım bir link verirseniz çok sevinirim
    tubag82@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. merhaba, takipçinizim. facebook sayfanıza ulaşamadım. açılınca beğeneceğim :)
    sevgiler
    a2i2ern@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. merhaba zeliş ben.öncelikle bolll şansalar herkese.yalnız bir hatırlatma yapmalıyım.adınızın ve mail adresinizin olduğu mailler yayınlanmaktadır.lütfen tekrar mail yollayınız.sevgiler.muck

    YanıtlaSil
  8. selam zeliş :) gokcenbal84@hotmail.com bakalımm kime çıkıcak :)

    YanıtlaSil
  9. zelişş ablammm :) duygu_tasoglu@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  10. merhabalar:) Ben daha önce yorum yapmıştım hatta ilk yorumdu.Ama şuan görünmüyor anlayamadım yeni olduğum için çözemedimde:)) neyse çok şık bir gömlek heryerden de sizi takipteyim sevgiler gulnigar.tunay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. merhaba, izleyicinizim,çok güzel bir hediye.ben de çekilişe katılmak istiyorum
    perihan ince
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. takipteyim. pervin eren
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bende izleyicinizim hem blogda hem instagramda @arzuakdag olarak bende katılmak isterim aeakdag@gmail.com Şimdiden mutlu yıllar..

    YanıtlaSil