1 Ocak 2014 Çarşamba

Alaçatı sokak partisi

2012'de hamileydim,2013'te Rüya'm ile ilk yeni yılımızdı derken bu sene dışarda olmak istedik ve Alaçatı'ya gittik.Yazın görmeye alıştığımız o kalabalık yılbaşı günü neredeyse 2 katıydı.
Biz saat 11'e kadar bir resttarurantta (bu resttaruranttan sonra bahsedicem.mukemmel bir aile işletmesi ve artıkk Alaçatı'ya gittiğimde ordayım ben)oturduk ve sonrasında kendimizi kalabalığa attık.Çağla Şikel ve Emre Altuğ da her zaman oturdukları the house resttarurantta  uzun bir masa olarak yemekteydiler.
Saat 12'yi gösterdiğinde her yıl olan sokak partisi başladı.
 Kimi gençlik sokak kapılarını açmış ev partisi yapıyordu hatta bende müziğe dayanamayarak attım kendimi içeri.
Çok güzel ve yorucu bir geceden sonra bugün öğlen kalktığımı söylesem:))))
Dün geceden fotolarla başbaşa bırakayım sizi


2014 'ün ilk postunuda yazmış oldum.Herkese mutlu mutlu,2013'ü aratmıycak bir yıl diliyorum.muck muck:))))






2

1 yorum:

  1. Alaçatı gece hayatı ve meşhur Ege yemekleri ile biliniyor. Alaçatı beldesinin özel kültürü ile şekillenen eğlenceli havası ve yiyecek – içecek zenginliği sizleri bekliyor… Alaçatı’da ne yenir, ne içilir, hangi mekanlarda eğlenilir gibi sorularınız varsa doğru adrese geldiniz…

    YanıtlaSil