18 Ocak 2014 Cumartesi

Rüya için diktiğim yelek

Tüylü yelekler,yetişkinlere ve kız çocuklarına her daim çok moda.  E ee bende hemen kızıma yapayım dedim.(Hatta kendim için de yapıcam tek sıkıntım zamansızlık:( ))   Nasıl mı yaptım?Çok basit:))gazetenin üzerine  Rüya'nın hırkasını koyarak kalıp çıkardım.Kumaşı koyarak kestim.Dikim kısmını elde yaptım resimde de görüldüğü üzere.Zaten yaptığım bütün herşeyi elde diktim bugüne kadar.Bir makine alıcam en kısa zamanda.Kimbilir belki eşim özel birgün için hediye alır bana:))Nerde kalmıştık hıım dikimden  sonrada kurdelasını diktim ve yelek bitti.
EEE botlarıyla takım olmazsa rahat edemezdim.:))ugg larınıda yeni süslemiştim takip edenleriniz bilir.SÜSLÜ UGGLARA BAKMAK İSTERSENİZ  ee napsam diye düşünürken aklıma seyyar bir parça yapmak geldi ve çok da güzel oldu.Yeleği giydiğimiz zaman tüylü parçamızı botumuza geçiriyoruz.En kısa zamanda kendime de dikicem bir yelek.Beraber takım takım olmak isterim doğrusu.

MAŞALLAH KUZUMA.



Çok havalıyız biz:)                                                 Herkese mutlu bir haftasonu dileriz:))


2 yorum: