16 Şubat 2014 Pazar

2014 yılbaşı partisi

27 Ocak Pazartesi günü koro ile yılbaşı partisi yapmıştık.

 Hazırladığım postu yayınlıycam bir türlü fırsat bulamadım.

Kendi elceğizimle yaptığım parti malzemeleri ve sonrasında partiye ait fotoları paylaşıyorum hemen.

küçük çam süsler.

sonsuz dekorasyon kara tahtam her yerde kullanıorum maşallah:))




parti malzemeleri:))














yılbaşı çerçevemiz

eğlence köşemiz
koro arkadaşlarıma magnet hazırlığım.


magnetlerim


ammman bize nazar değmesin diye:)))


çam ağacı kurabiylerim




kurabiyeler servise hazır


yılbaşı konseptli yiycek köşemiz



veeee pastamızz






kurdan süslerimm








Tepekule teras cafe,bizim için  çok güzel hazırlamış masayı.Teşekkür ediyoruz.


yılbaşı kutlaması olurda noelbaba olmaz mı?



çekiliş başlasın.


hediyelerimiz



2014 'ün ilk resimleri olsun diye ''2014 Hatırası'' yazdım:))



eğlenceye devammm



Alim Dedemziz


Kırmızı siyah olduk o gece hepimiz:))







kopmuşumm yinee

ver pozuuu




:)))



Partimiz çok güzel geçti.Hepimize sağlıklı, mutlu,eğlenceli,şanslı bir yıl diliyorum.Ayrıca yeni yılın ilk ayları , kaseti çıkacak olan sevgili arkadaşım Vildan'a booool şans diliyorum.Yolun açık olsun canım:))


Biz kocaman bir aileyiz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder