1 Şubat 2014 Cumartesi

izleyiciler gadgeti çalışmıyor:(ne yapmalıyım?

Bloğumda İzleyiciler  gadgeti ve facebook twitter paylaşım gadgeti kaç zamandır hata veriyor.

Neyseki çözdüm.:))

Kumanda panelinden Ayarlar sonra Temel ve orda blog adresinin yazılı olduğu yerde düzenleyi tıklayarak adresinizin sonuna bir tane daha harf yazıyorsunuz.mesela kelebekkizimm şeklinde kaydederek çıkıyorsunuz.

1-2 dk sonra tekrar girip blog adresinizi eski haline getirip kaydedebilirisiniz.

 Bu şşekilde düzeliyor.

Eşime sormadan bu işi çözmüş olmamın mutluluğunu ise anlatamam size:)

6 yorum:

  1. çok teşekkürler, gerçekten işe yaradı :D

    YanıtlaSil
  2. ooo süper valla işinize yaraması beni daha çokk mutlu etti

    YanıtlaSil
  3. gerçekten benimde işime yaradı teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. rica ederim eylül YAZAR:)))

    YanıtlaSil
  5. Süpersiniz ya bir çok şey denedim hiçbiri olmadı sonra sizin yazınızı buldum, uyguladım ve başardım. Teşekkür ederim çok. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Tuğçe Hnm çok sevindim:))

    YanıtlaSil