5 Mayıs 2014 Pazartesi

20'li yaşlarıma elvedaa:))

30 mu oluyorum ne?

Derlerdi ya '20'li yaşlar çabuk geçer kıymetini bilin'diye.
Önemli olan hızlı akıp gitmesi değilmişte,geçen zamanı nasıl geçirdiğinmiş.
Yoksa her türlü geçiyor be zaman:))
Ben 20'li yaşlarımı çok güzel geçirmişim dönüp bakıyorum da:)
20'li yaşlarım da mesleğime başladım.
Çok zor şartlar altında hiç bilmediğim şehir ve kültürde güzel anılar biriktirdim.
Hayatımın erkeğini,kocamı,eşimi,en iyi arkadaşımı tanıdım.2008 de evlendim.
Belki de 20'li yaşlarımın bana verdiği en güzel şey olan Rüya'mı aldım kucağıma.


Ben 20'li yaşlarımda kendimi buldum.
Gerçeklerimi öğrendim.
Geleceğe dair kararlar verdim.
20'li  yaşlar güzeldi.
20'li yaşlar olgunluktu kısmen.
20'li yaşlar salaklıktı kimi zaman da.
20'li yaşlar herşeyimin sorgulandığı yaşlardı.Evlatlığın,eş olmanın,anneliğin,kardeşliğin,arkadaşlığın...
20'li yaşlar yaşımdan büyük kararlar almaktı bazen.
20'li yaşlar değişimdi.Baştan tırnağa,ruhumun,bedenimin..
20'li yaşlar yapabileceklerimdi.
20'li yaşlar acı kayıplarımdı.
20'li yaşların ilk zamanları korkusuzluktu.
20'li yaşların sonu dinginlikti.
20'li yaşlar yüreğimin derinliklerinden atamadığım nefretti.
20'li yaşlar duygusallığımdı.
20'li yaşlar isyanlarımdı.
20'li yaşlar çocuk parkında kayıncağa ve salıncağa binmemdi.(yine binerim nolcak)
20'li yaşlar bazen ruhumu kimsenin olmadığı bir ormana teslim etmemdi.
20'li yaşlar bazen  yorgunluğum ve bitkinliğimdi.
20'li yaşlar sabırsız olmamdı.
20'li yaşlar içimdeki eylemciydi,aktivistti.
20'li yaşlar ertelemekti.
20'li yaşlar keşkelerdi.
20'li yaşlar çocukluktan gelen hayallerin peşinden yeterince koşmamaktı:(
20'li yaşlar işte o zaman koca bir pişmanlıktı...


Bütün yaşanmışlıklara ve kötü herşeye rağmen her bir yılını, doyasıya yaşadığım,kahkahalarla güldüğüm,enerjimin zirve olduğu ve öyle söylenen gibi bir çırpıda değil, sindire sindire geçirdiğim yıllardı 20'li yaşlarım.
Hayatıma giren kişilerin ve yaşadığım olayların, bir  işareti olduğunu anladığım yıllardı.
Aslında 20'li yaşlar en çok da salla gitsini dediğim yıllardı.
Salla gitsinn ya..))


20'li yaşlar bitiyor ve hoş geliyor 30'lar.
Ben yaş alıyorum ve yaş aldıkça çocuklaşmak istiyorum.
Bana yetmeyen zamanı daha iyi kullanmak az uyuyup çok iş yapmak istiyorum.
30'lar hoşgelsinnnnn.
Her bir yılında yeniliklerle, bol şansla,huzur ve sağlıkla,mucizelerle gelsin.:))
 Ayrıca güzel bir günde doğmuşum.
Bugün hıdırellez.
Eviniz bolluk bereket içinde olsun.
Ve deeeee dilekleriniz kabul olsun.





Kapıyı açıp beni bu şekilde karşılayan kızıma ve organize eden eşime teşekkür ediyorum.

Canım kızım ve eşim;
Sizin varlığınız zaten bana en büyük hediye.
Teşekkür ediyorum.

Veee hediyemizin bir yerinde müzik olmalı değil mi?
Aslında senin bana hediye olaylarına bakıyorum da, çok kolay:)sevgili kocacığım:))
Hop cd al,konser bileti al vs.

Bakalım 30 yaş partisi yaparım belki ilerleyen günlerde.
Beklerim herkesi:)))

sevgiler muck muck



2 yorum:

  1. 30 lar çok değerli ;) yeni 40 lara geçiş yaptım belki ondandır :)) kıymetini bilmeli her yaşın ;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinnlikle yer yaş her an değerli hele bugün yaşadıklarımdan sonraa

      Sil