6 Mayıs 2014 Salı

ilk kazam:(son olsun inşallah



Daha dün  30'lu yaşlarım için güzel dileklerde bulunurken bu sabah yaşadığım olaya bak.
Ama kesinlikle oflamıyorum.
Allah daha beterinden korusun.
Çok kötü sonuçlar olabilirdi..
Aklıma getirmek dahi istemiyorum ama çok şükür olabilecek en iyi haliyle atlattık.
Taksi şoförü ile kaza yaptım.
Taksi o kadar hızlıydı ki duramayarak 3 tane duran arabaya çarptı.
İlk çarptığı aracın camları kırıldı.
Diğerlerine de sanırım sürtmüş.
Benim araba çok az hasarlıydı.
Zaten cana geleceğine mala gelsin.Hiç önemli değil.
Biz sarsıldık ama hemen durduk ve çok şükür bişimiz yoktu yalnız benim elim ayağım titriyordu ve gerçekten çok korkmuştum:(
 Rüya'yı alarak arabadan indim.
 Taksi şoförünün  kafasından kanlar aktığını görünce daha bir panik oldum..
Ambulansı ve trafiği aradık. 
Çevredeki insanlar çok yardımcı oldular bize. 
Aralarından biri hemşireymiş.
İlk müdahaleyi yaptı.
Ambulans çok beklenmeden geldi zaten .
 Rüya'yı da kontrol ettikten sonra taksi şoförünü alıp gittiler.
Sonrası zaten olması gereken prosedür.

Verilmiş sadakamız varmış gerçekten.Allah ikimizi de korudu.Çok şükür taksi şoförü de hastaneden taburcu oldu. Konuştuk o da iyiymiş.








Evet geceden tembihlendim.'sabah sakin almayi unutma, gul agacindan dileklerimizi'diye.Unutmadim. Bir elimde cantalar vs.bir elimde Ruya. Aldim dilekleri cantama attim.Okul yoluna giderken koprude durup gedize birakacaktim.Birakacaktim da sabah o kazayi yapmasaydim.Hayatta basimiza ne zaman ne gelecegini asla kestiremeyiz.Allah kizimin ve benim canimi bagisladi bugun.Verilmis sadakamiz varmis.Cok sukur iyiyiz.Merak edilcek hicbisi yok.Karsi taraf hafif yarali.Onun durumu da iyi.
Cana gelen mala gelsin diyoruz.
Hii bir de cocuklarinizin emniyet kemerini 100 metre mesafeye gidecek olsaniz dahi baglayin.Cok sukur ikimizin kemeri de bagliydi.

Yarin, icinde 'saglik' olan dileklerimizi, gedize birakacagim insallah.

                                                    saglıkla kalın:))

1 yorum: