4 Mayıs 2014 Pazar

İZMİRLİ ANNELER ÇOCUK ŞENLİĞİ








EFSANE ŞENLİK:))))
Heyecanla beklenen, özlenen , efsane ' İzmirli Anneler Çocuk Şenliği' tam iki yıl aradan sonra 4.sünü bugün gerçekleştirdi.
 Levent Marina yanı Aquamarine ' de olacak olan şenliğe, erkenden giderek sanırım rekor kırdım.

Her yapılışında bir sosyal sorumluluk projesini de ele aldığımız şenliğimizde bu sene elde edilen gelirin tamamını KİTVAK 'a bağışladık.
Daha önce de Ege Üniversitesi'nde göğsümüzü kabartan izmirlianneler odasını bu kez 9 Eylül Üniversitesi KİTVAK, hasta ve hasta yakınları konukevinde göreceğiz nasipse.

Ayrıca giysi ve eşya bağışlarımızla da EÇEV 'e destek olduk.



feribot


arkadaşım Kaan ile zıplıyorum



şöyle bir oturayım,lokmamı yiyeyim bari

illa çıkıcann oraya kızım







dondurma sırası




eski sokak oyunlarımız oynansın:)

2.el stant grubu karşınızda


süslü bir maske yapıyorum


doyasıya dans zamanı


Balca ile arkadaş olduk bugün.


Beni çok sevdiklerini söylediler.:)








muffin süsledim:)


Biz anneler halat yarışındayız.Rüya acaba nerede?Ben poz veriyorum:)))





ilk bugün tadına baktım pamuk şekerin:))


etkinliklere devam


Benim en çok sevdiğim yer burası oldu.Çok yoruldum ama zevkliydi:))


etkinlik masaları

EMEĞİ GEÇEN HERKESE ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

4 yorum:

  1. harika bir şenlik olmuş..kızınız da çok tatlı maşallah..

    YanıtlaSil
  2. Balca Rüya'yı eve bile götürebilirdi :)

    YanıtlaSil
  3. duygu'cum evet Balca baya sahiplendi Rüya'yı

    YanıtlaSil