12 Temmuz 2014 Cumartesi

çocuksuz tatile gidenler



Tatildi,yazdı,sıcaktı,ramazandı,çocuktuu derken ben temmuz ayının nasıl geçtiğini anlamadımm ya.

Henüz Temmuz ayı bitmiş değil ve ben ayın  sonuncu haftası  bir konser için Budapeşteye gideceğim.

Tam 7 gün Rüya'dan ayrı kalıcam:(

Aslında 2 aydır gündemdeydi bu konser olayı.
Çok kararsız kalmıştık biz eşimle.
Beraber mi gitsek?Rüya'yı anneanneye bırakalım
Ben tek mi gitsem?

Sonra en iyisinin tek başıma gitmek olduğuna karar verdik.
En azından yanında babası olacak.

Şimdi bana çocuğu bırakıp nasıl gidiyorsun diyenler ya da aklından geçirenler olacaktır mutlaka.

Tüm koro ekibiyle böyle güzel bir konser hepp hep hayalimizdi.Bu sene gerçekleşti.
Böyle bir fırsat bir daha olur mu?
Bir daha ele geçer mi?
Sonuçta babası yanında olacak ve hayatta bazen ayrılıklar da olabilir değil mi?
Bazen bir iki gece büyüklere bırakıyoruz, baba ile yalnız kalmak bir yerlere gitmek için.
Sonuçta bir hastalık vs. durumlar yaşansa yine baba ya da büyükler bakacak.
Bu açıdan düşündüğümde rahatlıyorum.
Tabi ki gitmeden önceki gece, alıp karşıma konuşacağım.
Ne zaman gideceğimi ve neden gittiğimi söyleyeceğim.

Rüya 27 aylık ve arkadaşlarıyla oynamayı,babasıyla vakit geçirmeyi seven bir çocuk.
Çok büyük sıkıntı yaşanacağını zannetmiyorum.

Bana bol bol resim ve video yollayacak.Biraz olsun hasret gidereceğim ben de:(

Görev ya da tatil amaçlı, çocuğunu bırakıp seyahate  gidenlerden yorum bekliyorum.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder