16 Temmuz 2014 Çarşamba

iftar davetim

Ramazan ha geldi ha gelecek derken yarıladık bile.
Ben her gün ilaç almak zorunda olduğum için malesef oruç tutamıyorum.
Allah oruç tutanların orucunu kabul etsin.
Ramazan denince akla iftar davetleri gelir.
Dün gece de benim iftara misafirlerim vardı.

Çok abartmadan yaptım bir şeyler.
Zaten ben yemek yapma konusunda değil de süsleme konusunda ve masa dizaynda iyiyim bunu anladım. Nettt:))


Geçenlerde banvitten verdiğim siparişim arasından, en kolayı ve hızlıca pişeni tavuk diye düşündüm.
Ezbere yapıyorsun gibi bir şey:)))




Zeytinyağı,salça,kekik ve sarımsak karışımını tavukların üstüne sürdüm.
Bu sefer önceki  yaptıklarımdan farklı olarak, tavuk etinin üzerine bıçakla derin çizikler attım.
Böylelikle sürdüğüm karışım daha leziz bir tat bırakacaktı içine.
Patates,yeşil biber ve soğan halkaları da eklendi mi tamam:)))bitti işte.
Hımm unuttummm. 
Bir de yine bir yemek kaşığı salçayı bir bardak su ile karıştırıp onu da ekliyoruz tabi.

Sonra 180 derecede ısıtılmış fırında  ortalama 1 saat gibi bir sürede pişiyor.
Çatal batırıyoruz.:))
Annemin söylemiyle ''kızım patatese bak pişmişse tavukta pişmiştir''  :)))
Eh patateslerim pişmiş, çatalıma yumuşacık tavuk etim gelmiş.


Yanına da çorbam,pirinç pilavım,kıymalı muska böreğim,havuç taratorum,salatam ve tatlım.
Daha nolsun:)))
Afiyet olsun  



Hayırlı ve bereketli sofralar dilerim herkese.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder