4 Ağustos 2014 Pazartesi

Orta Avrupa Gezi

Geçen postlarımda bahsetmiştim. 
Festival gezimiz var ve Rüya'dan ilk defa ayrılıyordum diye.
Ve  Orta Avrupa gezimizi yaptık geldik bile.
Rüya babası ile çok güzel vakit geçirmiş.
Zaten gerçekleri söyleyerek ayrılmıştım ben ondan.
Konsere gideceğimi ve bir hafta yanında olamayacağımı anlatmıştım.
Hemen hemen her gün kamera ile konuşmaya çalıştık.
Döndüğüm zaman da kaldığımız yerden devam ettik hayatımıza.
Çok özleşmişiz bir iki gün sarılarak beraber uyuduk.
Vardığım sonuca gelecek olursak:
Ben bu ayrılıklardan çok korkuyordum.
Ama yersizmiş.
Aslında çocukla gerçekleri konuştuğun sürece ve güvenebileceğin birine emanet ettiğin zaman böyle kaçamaklar olabilirmişş:)

Rüya kısmı böyleyken gelelim festivale:)
Festival bahane gezmek şahaneydi:)
Yolculuğumuz otobüsle oldu.
Mola vere vere gittik ve sürekli eğlence,şarkı türkü,fıkra,parodilerle geçti.
İzmir'den başlayıp Selanik,Ürgüp,Belgrad,Budapeşte,Bratislava,Viyana ve dönüş yolunda Sofia'ya uğradık.
Yorucuydu elbette ama keyifliydi.
Ve fotoğraflar...

yolculuk başlasınn

ve feribot
her yerde  şarkı türküüü

kahvaltı için mola

Yol boyunca eğlence, gırgır,şarkı,türkü


İlk durağımız Atatürk'ün evi.
Iste cocuklugumdan beri kitaplarda gordugum, meslek hayatim boyunca da yavrularima anlattigim Atam'in dogdugu ev

Atam'ın doğğduğu oda.

Atatürk museum cafe

Atatürk'ün evi

Aslinda biraz buruk ayrildik.

3katli bina ve sadece mutfak eski haliyle duruyordu.


Duvarlar resumleriyle ve slayt gosterileriyle odalar bombostu.


Butun esyalar Turkiye'ye getirilmis.

Tabi yine hissediyorsun onu koltukta oturuken gormek bile yet
ti bana.


Yalniz bir ani defterinin dahi olmamasi cok uzdu; ( 


kimbilir niye kaldirmislardir.


Evet gordum gitmeden once cok heyecanliydim lakin buruk ayrildim; ((
Selanik'e geliniir de sirtaki gecesine gidilmez mi?

Üsküp ve Üsküp köftesinden sonraki halimiz



Arkamıza Tuna Nehri'ni aldık topluca poz verdik

Tuna Nehri

Festivaller şehri Budapeşte'deyiz.


Estergon Kalesi

Budapeşte Tuna Nehri tekne gezisi.
Tekne gezisi olurda manzaraya karşı birer kadah şarap olmaz mı?

Görkemli Budapeşte parlamento binası



Macar gecesindeyiz

Macar dansı

Ve gece boyunca, elinde koca şaraf karafı ile dolanan beyefendi, elimden tuttuğu gibi sahneye çıkardı beni.:))
Tahmini 3-4 kadeh şaraf içmişimdir.

Macar danslarının olduğu gece de, ilerleyen saatler içinde Türkçe müzikler de çaldılar.
Tabiii gurbet elde olan ekip coştukça coştu:))


Vildan Turan bu geceye damgasını  vurdu.
''Bir Şarkısın Sen'' ve ''Memleketim'' şarkılarını söyleyerek  hepimizi gururlandırdı.

Ve ertesi gün.
 Macaristan'ın çok şirin bir kasabası olan Szentendre'deyiz.

Bu butik harikaydı.
Mavinin resimde gördüğünüz tonu ile ilginç elbiseler,bluzlar,süs eşyaları ,şapkalar ,kapı süsü vs.vardı.


Bratislava hediyelik eşyalar

Bratislava'nın aşuk maşuğu

Bratislava.
ISTANBUL KAPISI Istanbul ve bulundugum nokta 
1231km

imis;))
Viyana ne güzel bir şşehirdin sen doyamadım sana.
Ama aklımdasın ilk fırsatta geleceğim sana.


Viyana sokak çalgıcıları

Şaşırdı çocukcağız tabii.
Noluyor ya!! bizim enstrümanlar kıymetlendi:))


Opera Binasının tam karşısında  bulunan, Viyana'nın ünlü Sacher Pastanesi'nde oturduk.
Meşhur sacher torte tatlısı ve melange
 isimli kahvelerini içtik.


Schonbrunn Sarayı

Ve beklenen yağmur
Nasıl ıslandıkkk




Önünde gülerek poz verdiğimiz
Veba Anıtı'nın altında ve çevresinde, vebadan ölenler
gömülüymiş.Nasıl güzel yorumlanmış hayran kaldım.

dönüş yolunda Sofia 'ya uğradık.


Bu ara şunu belirtmeliyim.
Çok fazla fotoğraf var.
Ara ara fotoğraf ekleyerek postu güncelliycem.
Umarım keyif almışsınızdır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder