5 Ağustos 2014 Salı

rüya tuvalet eğitiminde.




Evet evet 1.günümüz tuvalet egitiminde.oncesinde bol bol konustuk.
Sureci umarim tertemiz atlatiriz diycektim ki ;))) gordugum karsisinda ;)) anladi beni anneler.
gelismeleri yazarim.oneri, dusunce, paylasim , deneyim her turlu yoruma acigim

 Tuvalet eğitiminde 2.gün bitti.
En az 6 kez duşa girdik çıktık.
 3.gün.
GECE HIC ALTINI ISLATMADI.UYANIR UYANMAZ CISINI YAPTI.EVET ILK DEFA BUGUN HEDEFE ULASILDI.SONRASI MI? AYNEN KALDIGIMIZ YERDEN DEVAM:((OLACAKK INSALLAH.SIMDI ON PUANLIK SORUM GELIYOR.BEN EVDE CATLADIM.YANI 3.GUNUM VE COK SIKILDIM.DISARI CIKSAM NE YAPICAM BEN? LAZIMLIGIN IC KISMINI MI ALSAM YANIMA YOKSA OTUR EVINDE BE KADIN MI DİYORSUNUZ.
Tuvalet egitiminde 4.gunumuz.
Hic hedefi tutturdugumuz olmadi;((neyse sabretcez.Yalniz su parti anlayisi degismeli.Nedir oyle bir yas gunu, dis cikti parti, 40cikti parrti.ya bunlar neymiss arkadas.partilerin en buyugu gelecek yasamina dahi sekil veren"tuvaletimi ogrendim" partisidir.vallahi uydurdum amakulaga hos geliyor degil mi? insallah kizim ogrensin aile arasinda kucuk bir parti yapariz artik.;)))

Bugün 5.günümüz bir gelişme yok.Sabahları altı kuru uyanır sadece.Zaten Tuvalet eğitimi vermeye başlamamın nedeni de altının kuru uyanmasıydi.
Neyse gelişmeleri yazarım kolay gelsin bana:))

7 yorum:

  1. Ayni durumdayız sanırım hemen hemen. Günün çorbasında gördüm yorumunuzu. Lara da sabahları kuru uyandigi için başladık biz de ama zor gerçekten ve evet büyük bir partiyi ve kutlamayı hak ediyor bence de. Biz 9. Gundeyiz bugün ve biz de evde bunaldik fena ama (2 kez denedik) her cikisimizda kaza ile döndük. Kolaylıklar bu süreci yaşayan ve dahi planlayan bütün annelere.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, cok cici bir kızınız var maşallah :)
    Tuvalet eğitimi olayı ne yalan söyleyeyim beni tedirgin ediyor. Doktoru 2 veya 3 ay sonra tuvalet eğitimine başla dedi ama bana çok erken geliyor. Şu anda 19. Ayini bitirdi. Sanirim kafam karıştı.

    Bu arada çok Şirin bir blogunuz var. Kendi blogumada beklerim:)
    http://burchins.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. merhaba burçin.
    Ben bir iki haftaya edindiğim tecrübelerden bir post hazırlayacağım.
    teşekkür ediyorum beğenmene koşa koşa geliyorm

    YanıtlaSil
  4. cebimdeki renkler ben valla pes edicem artık sizin yavrunuz kaç aylık.dana oldu benimki işe başlamadan öğretmek istedim ben de.instagram zeliskurtt bu ara ordan daha yakın takiipleşirz.fikir alışverişi yaparız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram hesabımı blog ile baglamadim ama size istek yolladım görünce beni tanirsiniz sanırım. Valla gerildim ben de def gibi. Huyu değişti çocuğun ama bırakmak da istemiyorum. Haberleselim kesin. Motivasyon şart. ☺Lara 1 eylülde tam 2.5 oluyor bu arada.Ben de aynı düşünce ile çıktım yola kreş ve iş öncesi öğrensin istedim ama zormuş çok.

      Sil
    2. Instagram hesabımı blog ile baglamadim ama size istek yolladım görünce beni tanirsiniz sanırım. Valla gerildim ben de def gibi. Huyu değişti çocuğun ama bırakmak da istemiyorum. Haberleselim kesin. Motivasyon şart. ☺Lara 1 eylülde tam 2.5 oluyor bu arada.Ben de aynı düşünce ile çıktım yola kreş ve iş öncesi öğrensin istedim ama zormuş çok.

      Sil
  5. canım yazıyı şimdi okudum durumlar iyidir umarm ve poşetli lazımlık diyorum kesinlikle potette ya da tripper bizimki ayrıca bende burda yazmıştım tuvalet aşamamızı http://duygubalca.blogspot.com.tr/2013/09/gule-gule-bez.html

    YanıtlaSil