3 Aralık 2014 Çarşamba

İzmiranneleri seminer




İzmiranneleri'nin düzenlemiş olduğu seminere katılmıştım
 22 Kasım günü.

İzmir Türk Koleji'nde yapılan seminere Uzm.Dr Meltem Erturaç ve Opr.Dr.Funda Göde konuşmacı doktor olarak katıldılar.

Opr.Dr.Funda Göde 'doğumdan sonra jinekolojik gelişmeler' hakkında bizleri bilgilendirdi.
Kendisine çok teşekkür ediyoruz.


Beni en çok ilgilendiren ve can kulağıyla dinlediğim ateş konusuna yer vermek istiyorum bu postta.

(Bu konuyla ilgili çok şey söyleyebilirim ama yazdıklarımızı birçok anne okuyor ve her çocuğun hastalığı,ateş durumu ve hastalık seyri aynı olmadığından yorum yapmayacağım.)



ve seminer başlasınnn:))


İzmiranneleri'nin kurucusu Sibel Türsen, seminere katılan anneler için birçok hazırlık yapmış.






Sibel Türsen'e ve katkıda bulunan sponsorlara çok teşekkür ediyoruz.

Gelelim benim en çok korktuğum ve kafamda soru işaretleri olan konuya.
Ateş:(



Öncelikle nezle ve grip farkını iyi ayırt etmek gerekiyor.



Evet aslında 38'e kadar her şey normal.38 üzerinde müdahale etmeliymişiz.



Ateşli olduğu esnada bol su alması önemliymiş.










Uzm.Dr Meltem Erturaç'a bizleri bilgilendirdiği için çok teşekkür ediyoruz.




İzmiranneleri instagram sayfası için:@izmiranneleri


1 yorum:

  1. Canım merhaba, haberim olsaydı bende gelirdim. Faydalı bir etkinlik olmuş ... Bu arada siteni takibe aldım. Bana da beklerim ... İnşallah başka bir etkinlikte görüşebiliriz ;))
    Sevgiler
    Sevilay Uçak
    lokumpilavi.blogspot.com

    YanıtlaSil