15 Mayıs 2015 Cuma

@lastqueeendesign





Anneler Günü nedeniyle İzmir blogger annelerine güzel bir etkinlik düzenledi Gnn Blog.
Bu etkinlikte çok güzel markalarla tanışma fırsatım oldu.
Kullanıp beğendikçe sizlerle de paylaşacağım.


Etkinlik olur çekiliş olmaz mı?
Çekiliş ile bana da bir hediye çıktı.



İstediğim bir tasarımı seçmemi istedi Zerrin ben de bu 3 kızı seçtim nasıl?


Markanın sahibi tatlı mı tatlı Zerrin:)

lastqueeendesign markasının çıkış noktası da  kendisi.

Alerjik bir bünyeye sahip olduğundan tshirt tasarlamaya karar vermiş ve organik kumaşları tedarik edip alerjiye karşı kök boyalarla handback uygulayarak bu işe başlamıştır.

Çekilişte bana bu tshirtün çıkması büyük tesadüf:)
Çünkü ben de alerjik bir bünyeye sahibim.
Giydiklerimden bazen kaşıntı tutabilir bu yüzden özellikle tenime temas eden kıyafetlerin koton olmasına dikkat ederim.




Sipariş üzerine özel çizim ve handlettering yapılabiliyor ya da hazır tasarımlar da seçebiliyorsunuz.





Yine erkekler içinde istenilen çizimler ve tasarımlar yapılıyormuş




Özel tasarım örnekleri 



Ayrıca özel sipariş bebek ismi yazılı ürünlerde yapılıyormuş.








vee benim kombinim.


kavun çekirdeklerinden yaptığım yakam ile bluz çok uyumlu oldu bence.

Emeklerinize sağlık Zerrin:)

Bu markaya @lastqueeendesign instagram hesabından ya da aşağıdaki görseldeki tel numarasından ulaşabilirsiniz.


 


muck muck:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder