12 Mayıs 2015 Salı

MATHAZONE İLE TANIŞTIM.



Sevememiştim ben hep Matematiği:( 
 İlkokul yıllarında özel ders dersane vs. yok hiç istemiyordum.
(Bizim zamanımızda böyle renkli kitaplar nerede..ezberci sistemin çocuklarıyız biz.)

Lise 3 te bir dersaneye gidiyordum.
ÖSS var ve matematik olmazsa asla kazanamazsın.Bir de sayısalcıyım:))
Neyse bir şekilde öğrenmek zorundaydım bu dersi.
Dersane Matematik hocamız sayesinde biraz ısınmıştım ve sonrasında sınav sonucumu olumlu etkiledi bu durum tabi.
İlköğretim Matematik Öğretmenliği gelmesine rağmen tercihimi İlkokul Öğretmenli yönünde yaptım:)
Küçük çocuklarla olmak ve onlara sil baştan bir şeyler öğretmek tercih etmemdeki nedendir.
Meslek hayatım boyunca Matematikle barışık olmayan,Matematik fobisi olan ,korkan sevmeyen çocuklarla karşılaştım.

Soyut kavramlar olması,ön yargı  ya da öğretmenlerin yaklaşımları yıllarca bu dersten soğutmuştur çocukları. 






Eskisi gibi matematik tahta başına geçilip anlatılmıyor elbette.
Mutlaka materyaller geliştiriliyor metotlar deneniyor hatta sınıf dışına çıkılarak daha somut hale getirilmeye çalışılıyor.

Yine de ülkemizde malesef matematik basarisi çok kötü.
Liseden ilkokula kadar butun ogretmenler bir onceki

 asamayi suçluyorlar.



Evet bir yerlerde bir eksik bir  yanlış var.

Biliyoruz.

Tam da bu noktada bu eksikliğimizi giderecek,matematiği 

sevdirecek,düşünce basamaklarını çalıştırarark çocuğa düşünmeyi

 öğretecek,zevkli mi zevkli 

eğlenceli mi eğlenceli,çocukların yarıştırılmadığı,çocukların kendi

 hızlarında ilerlediği, her çocuk farklıdır anlayışı ile yola 

çıkan bir sistem ile tanıştım ben.

Dilerim herkes duyar okullar bu sistemi içeriklerine alır 

kullanırlar. 

ve çocuklar matematiği farkında olmadan hayatın içinde 

öğrenirler.



Çocuk yetişkin çoğumuzda oluşan matematik fobisi böyle bir

 sistem ile aşılamaz mı?

''Tanışalım tanıştıralım matematikten 

korkmayalım'' 

derim ben.









Mathazone internet adresi için TIKLAYIN

Facebook adresi için  TIKLAYIN

İnstagram için  @MATHAZONE



Anneler günü sebebiyle Gnnoffice ve Gnnbloggünleri'nin 

düzenlemiş olduğu etkinlik sayesinde bu marka ile tanışma 

fırsatını yakaladım.

Kendilerine katkılarından dolayı çok teşekkür ederim.:))

Etkinlik boyunca çokça marka ile tanıştım.

Markaları kullandıkça paylaşacağım:) Sevgiler:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder