1 Ocak 2016 Cuma

YILBASI SOFRASI

Yilbasi sofrasi dendigi vakit akla; agac,geyik,kar tanesi,kirmizi,yesul,beyaz,noel susleri falan filan geliyor;)Benim 2016 yilbasi sofram geyikli agacli dalli kirmizili yesilli bir seyler oldu..
ikea nin bilndik kare aynalarini supla olarak kullandim.Tabak ustune kirmizi peceteden kestigim agaclari koydum.Ortaya yine aynalar ve uzerine mum mumlarin etrafina dogal materyaller koydum.
Cubugu brokolinin govdesine,kasar peynirlerini de cubuga takarak konsepte uygun bir agac yapmaya calistim.
yesil kirmizi peceleri iki kat kullandim.Kirmizi peceteden geyik kestim.
yesil kirmizi rengimiz olunca evde yesil materyaller aramaya basladim.Aklima soda siseleri geldi.Icine kirmizi suslu kurdanlari koyunca iyi gorunduler.
gecenin ilerleyen saatlerinde mumlarin hepsi erimisti ve aynaya aynanin altindaki siyah suplaya hatta ortuye bile yapismisti.Hemen buzluga attim biraz biraz cikti gibi:))
masaya koydugum ilginc renklerde yaprakli ince dal.
Duvarimiza da kar taneleri ve minik agaclari astik mi tamamdur.😊
Yeni yil herkese gonlundekiyle  gelsin;)
Sevdiklerinizle bol kahkahali sofralariniz olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder