5 Ekim 2016 Çarşamba

Vivet Alevi ile Şiddetsiz İletişim Semineri





Çoook güzel bir eğitim haberim var:)))heyooo yaklaşınn azcıkk hele

                                                Şiddetsiz İletişim duyanınız var mı?

Geçen sene Vivet Alevi'den almıştım ben bu semineri.İnanılmaz faydasını gördüm. Veee güzel haber Vivet tekrar geliyor İzmir'e:))

Tarih:15 Ekim Cumartesi
Saat: 14.00-18.00 arasında
Yer: Originn'de 

Peki Şiddetsiz İletişim Nedir?

Şiddetsiz İletişim anne-babaların, öğrencilerin, öğretmenlerin, danışmanların, eğitmenlerin, işverenlerin, çalışanların, çiftlerin kısacası herkesin öğrenebileceği ve günlük hayatında etkin olarak kullanabileceği bir yaşam dili."

Birbirimize hepimizin ihtiyaçlarına aynı değeri vererek davrandığımızı düşünün. 
En zor koşullarda bile karşımızdaki kişinin insancıl özü ile bağ kurduğumuzu düşünün.

Hem kendi ihtiyaçlarımıza hem de çevremizdekilerin ihtiyaçlarına cevap veren örgütlenmeler ve hayata hizmet eden sistemler yarattığımızı düşünün.

Şiddetsiz İletişim Dili içimizdeki şefkati uyandırmada ve insanlara şefkatle cevap verme yeteneğimizi güçlendirmede bize yol gösterir. 


Şiddetsiz İletişim Dili içimizdeki empati ve dürüstlüğü uyandırır.
Zaman zaman “Yürekten iletişim" "Şefkatli İletişim" ya da "gönül dili” olarak ta tanımlanır. 



Peki bu güzel semineri verecek güzel insan kim?

Vivet Alevi

1952 de İstanbulda doğdum, bekarım, 24 yaşında bir oğlum var.
Berlin Güzel Sanatlar Akademisi Görsel İletişim Bölümü mezunuyum.
Grafik Tasarımcıyım.
CNVC sertifikalı Eğitmenim.
2011 den beri uluslararasi CNVC Eğitmenlik setifikası adaylarına certication Assessor olarak eşlik ediyorum.

Berlinde Sosyal Pedagog olarak Sosyal Hizmetlerde çalıştığım sırada 1999 da NVC.Şiddetsiz İletişimle tanıştığımda uzun zamandır sorduğum sorulara anahtar olacak yolu bulduğumu fark ettim.
2004 yılından beri eğitmen ve danışman olarak serbest çalışmaktayım.
Misafir öğretim görevlisi olarak çeşitli eğitim kurumlarında Şiddetsiz İletişim dersleri vermekteyim. (Örneğin Alice-Salomon-Soszal Hizmet Üniversitesi, Berlin Güzel Sanatlar Üniversitesi, Kıbrıs Yakın Doğu Üniversitesi, Ankara Hacettepe Üniversitesi, Urfa Harran Üniversitesi, Istanbul Teknik Üniversitesi, Berlin Halk Eğitim Yüksek okulları, Hacettepe Üni. Barış ve Çatışma Çalışmaları Bölümü)

*Katılım:
Bbom İzmir ve Originn takipçilerine açık olarak yapılacaktır.
*Giriş Bedeli: 35 TL karşılığı bağış 
( Bbom Renkli Ormanın ihtiyaçları için kullanılacaktır.) 

* Originn'in güzel ekibine destekleri için teşekkürler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder