15 Ocak 2017 Pazar

Çocuklarla Su Kabağı Süsleme Atölyesi

Çocuklarla Su Kabağı Süsleme Atölyesi

Doğal 'Su Kabağı'ndan sanata uzanan bu yolculuğumuzda, hazırlanan mumluk, rüzgar gülü, saksı, lamba, takı vs. üzerine çocuklar çeşitli kolaj malzemeleri kullanarak süsleme, boyama yapacaklar. Desen ve dokular hayal ederek tasarımını kendi yaptıkları bu dekoratif ürünleri alıp evlerine götürüp rahatlıkla kullanabilecekler.

Bu çalışmada amaçlanan; çocuklara el sanatlarını sevdirmek, doğal malzemeyi tanıtmak, yaratıcılıklarını cesaretlendirirken el becerilerini ve hayal güçlerini keşfetmelerine yardımcı olmaktır. Bizleri kucaklayan doğa ananın sevgisini hissederek hep birlikte güzel şeyler yapmak dileğiyle, sevgiyle…

28 Ocak 14:00 - 16:00
Yer : Bir Nefes Yoga, Bornova, Evka3
Ücret: Kişi başı 80TL (tüm malzemeler dahil)
Rezervasyon :
05305144690 Deniz
05492529486 Nazif
0536 660 8523 Menekşe

Menekşe Karaman

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesin’den mezun olduktan sonra Bodrum'a yerleştim. “Yaşadığınız yerler için güzel şeyler” sloganı ile Meneviş’i kurdum. Ürettiğim her şeyde günümüz insanı için gittikçe azalan, fakat inatla varlığını sürdürmeye çalışan sevgi, hoşgörü ve yaşama tutkusunu özellikle vurgulamak istedim. Yapay güzellikten daha derine inmek, doğanın türlü renklerini hayatına katmak isteyen herkes için ‘Meneviş’ tasarımlarını 2003 yılından bu yana sergiliyorum.

Doğanın bereketiyle insan emeğinin buluştuğu ve ahenkle sergilendiği atölyemde, adeta ‘toprak ananın evinde konuk olduğumuz’ hissini canlandırarak misafirlerimi kucaklıyorum. İnsan, gündelik yaşam alanları ve doğa arasındaki ilişkiyi sorguladığım rengarenk kolyelerin ucundan sarkan tarçınlar, tavandan avize şeklinde sallanan su kabakları, uçlarından sarkan meşe palamutları, top top yaban armutları, sararmış yapraklar, dallar arasında kendinizi bir atölyeden çok masal dünyasındaymış gibi hissettiğinizde duyduğunuz mutluluğu paylaşıyorum.

Yerlerinizi ayırtın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder