kelebeğimin günlüğü:))

15 MART PERŞEMBE

15 Mart Perşembe ve sen bugün 36+5 oldun.Kelebeğim sana  kavuşmamıza  çok az kaldı.Heyecanla sabırsızlıkla bekliyoruz yavrum seni.Eminim sen de son hazırlıklarını yapıyorsundur artık bebeğim.Bizim tek temennimiz sağlıklı bir şekilde sana kavuşmak yavrum.Annen çok hassas bir dönem yaşıyor kızım.Gördüğü her bir şeye duygulanır oldu.Anlıycağın ota çöpe ağlıyorum kızım.Şuanda Karaburun'dayız.37 haftadan sonra belki gelmem artık. Yollar çok virajlı ve sen çok fazla sarsılıyorsun benim küçük kelebeleğim.İsim konusuna gelince henüz karar vermiş değiliz.İpek,beste,rüya birde baban son olarak janset ekledi bakalım arasından seçicez.

                                                        16 Mart Cuma
36+6 günlüksün caım kızım.Hiçbir şeyden habersiz neler yapıyorsun içerde?Seni çok merak etmeye başaldım sabırsızlanıyorm.Mart anneleri grubundaki kardeşlerinin çoğu dünyaya geldiler bile.Onlar kendileri için sunulan hayata  başladılar hiçbir şeyden habersiz.Umarım hepsini şansı açık olur, tabi seninde kelebeleğim.
                 Bugün erken kalktım yani 8'de ayaktaydım gece de uyuyamadım.Bu aralar böyle gece uykularım sıkıntılı.Ama şunu farkettim dün gece,demek ki sen geceleri kıpır kıpırmışsın:)).Ben de gündüz hareketlerinin yavaşlamasından ötürü tedirgidim.Artık büyüdüğün için çok fazla kımıldayamaman normal tabi.
Bu ara benim ellerim ve parmaklarım bir hayli şişti çok komiğim anlayacağın:))Ama ne şişlik ne kilo hiçbirini takmıyorum sen sağlıklı ol yeter:))
        Bugün dönüyoruz İzmir'e minik yavruş:))
                                                      17 Mart Cumartesi

Canım kızım bugün senin kıyafetlerini düzenlemekle geçti zamanım.Hastane çantalarımızı ayarladım.2 gündür nedensiz ağrılardan ötürü tedirgin olduk bu nedenle hazırlıkları hızlandırmakta yarar var dedik.Neyseki hallettik.Bugün 36 hafta bitti.Hamileliğim hiç bitmeyecek zannediyordum çok şükür sona yaklaştık kızım.:)))

                                                   21 mart cumartesi

Bugün 37+4 olduk.Ben 2 gündür yürüyemiyorm desem yeridir.Karnımdaki çatlaklara alışmam çok zor olmuştu ama ayaklarımın 1 günde fil ayağına dönmesi psikolojimi bozdu.Deli gibi su içmeye başladım suyla atabilirim belki.Ama yürüyemememek çok kötüymüş.Sona doğru geliyoruz galiba kızım:))Doktor artık doğum  gerçekleşirse herşeyin normal olduğunu ciğerlerini geliştiğini söyledi.Ama ben çok korkmaya başladım ağrılardan.Ara ara gelen ağrılar offf.Cuma günü kontrolümüz var bakalım doktorumuz ne diyecek?

                                             26 mart pazartesi

Artık sonlara yaklaştık kızım.Bende çok heyecalıyım aynı zamanda çok korkmaya da başladım .Umarım herşey yolunda gidr.Cuma günü doktora gittik.Bir problem yok şimdilik  haftaya tekrar gidicez doktora.38.haftanın içindeyiz.Karnım basket topu gibi oldu.


17 nisan salı  minik kelebeğim doğdu.çokmutluyuz.
 21 nisan cumartesi ilk doktor kontrolümüz.
 25 nisan çarşamba göbeğimiz düştüü.
27 nisan cuma.akşam babamız gelicek.babası rüyasını çokkk özlemişşş.Beraber banyo yaptırıcaz.Bugün kelebeğimin ilk banyosu olucak.
30 nisan pazartesi kelebeğim 13 günlüksün bebeğim.şişimiz indi 13 günde bile ne kadar da değiştin sen öyle.babasının minik sevgilisi,ailemize çok büyük şansla geldin yavrum.Şansın daima çokk olsun .
4 mayıs cuma 17.günümüz.
 7 mayıs pazartesi kelebeğimin yirmi kırkı çıktı..suyumuzun içine soğan kabuğu,yaprak,alyansımı 20 kere batırıp çıkardık.20 tane okunmuş bulgur tanesi attık ve o suyla yıkandı.
12 mayıs: kelebeğimin mevlidini yaptık.kızım bugün 25 günlük.
17 mayıs perşembe:Kelebeğimin bugün tam bir aylık.ilk aşısını vurdurcaz
27 mayıs pazar:Kelebeğimin kırkı çıktı:))40 gün dile kolay nasıl geçmişşşş.Normalde düzenli uyuyan kızım gece hiç uyumadı.Herhalde kırkının çıktığının oda farkında.Artık bize ne oyunlar yapıcak bakalım.
28 mayıs pazartesi:Kelebeğim Sunay Akın'ın gösterisine gitti.Sunay amcasıyla fotoğraf çektirdii.
31mayıs: Annem etrafımdakiler hep söylerdi emzirmek çok güzel bir duygu diye.Gerçekten de öyleymiş hele bugün Rüya'm parmağımı tutarak emmek istedi.Çok duygulandım.
Bugün çok mutluyum çünkü 410 gram doğan İrem bebeğe 3 anne düzenli süt vericekmişşş çookk mutlu oldum.
4 haziran:Bugün kızımı ilk defa ben cıp cıp yaptırdımmm.Aynı zamanda yazlık kıyafetlerede bugün geçtikk
8 haziran:Kelebeğim yatağındaki kediyi tanıyor ve onu dikkatle izliyor.müziği durduğunda sesler çıkarıyor az da olsa.
13 haziran :2.ay kontrolümüze gittik.Herşey şükür ki yolunda.Rüya'm büyüyor.
 14 haziran babalar günü için Rüya hazırlık yapıyor.
17 haziran babalar günü.Aynı zamanda kızımı 2.ayı bitti.
29 haziran cuma:Aşı günü
1 temmuz pazar:Rüya dilii çiğniyor.Bakalım ne kadar sürecek.
3 temmuz:2.5 ayımız bitti.Kelebeğim sesler çıkarmaya başladı bile.Kedisiyle baya dertleşiyor.
6 temmuz cuma:tetanoz aşımızı olduk, ilk defa tırnaklarımızı kestik ve onları sakladık.
9 temmuz pazartesi gcesi:kelebeğim kendi kendine nini söyleyerek uyudu.
 27 temmuz bugün karaburunda son güümüz.artık bitii çok şükürrr.
31  temmuz salı:kelebeğim bugün yüz üstü dönmeyi başardı.aferin benim kızıma.3.5ayımız bitti.
5 ağustos:kelebeğim konuşuyor:)agu,av,avu seslerini çıkarıyor.
8ağustos:ilk kez uçağa bindi 
11 ağustos kızımın ilk tatili Bodrum'da başlasın.
15 ağustos kızım azıcık sürünmeye başladı.yüzüstü durmaktan zevk alıyor.
15 ağustos plajda ağaçların altında sallanan dalları izliyoır ve kahkaha atıyor.
24 ağustos:kelebeğim düştü.malesefki ilk düşüşümüz gerçekleşti.
27 ağustos:kelebeğimle bugün ilk defa arabayla yalnız yolculuk yaptım.Selin teyzesine gittik
19 eylül :kelebeğim ilk incimiz çıktı.çokk heyecanlıyımmmm
30ekim:3.dişimiz çıktı.
20 kasım: kelebeğim konuşuyor.emme,memmi,gıııh,geeeeel
17 aralık:babamız rusya'dan döndü
20 aralık:uzun bir zamandan beri kelebeğimin söyledikleirni yazmadım.gıııııığ,riya,geeell artık bunları çok met duyuyorm
23 aralık:kelebeğim artık anni,anne,hem,ham,geeel diyorrrr birde neredeyse yürüycekkk
                                                   2013 YILINA GİRDİKKK

2 ocak:yeni yılın 2.günü .3 gündür kelebeğime öpücük atmayı öğretiyorm neyseki bugün dönütünü aldım.
5 ocak cumartesi Rüya'm artık gel yapıyor ve 'gel 'diyor alkış yapıyor baya baya sürünüyor ve almak istediğini alıyor.
9 ocak çarşamba:cici dedi bugün şunu anladımki kızım yapılan hereketlerden önce dilsel olarak ifade ediyor önce.misal;gel gel yapıyorm hareketi çok geç öğrendi ama 'gel'demeye başaldı.birkaç güdür cici diyorm hareketi yaparak ama cici demeye başladı.harekett daha yokk
14 ocak pzts:kendi başına ayağa kalktı kuzum
19 ocak:yaramazlıklar başladı desem.istediğişeye ulaşamayınca mızmıza başladıı
21 ocak:yaramazlıklarımızın başladığıı gün diyelimm
28 ocak:ilk hastalığımız.kızım çok direndi ama kaptı şifayı
10 şubat:3 -5 sn ayakta duruyorz ve sürekli yürümek istiyorz.hastalığımızın 2.haftası bitti hala eçmedi:(
23 şubat:artık ayaktayken küt diye yere oturuyor.mama sandalyesine yerde iken kalkıyoırr
24 şubat:dil çıkarıyorz artık.dilin nerde dyorz gösteriyor
5 mart:zels diyor kızımmmmm
7 mart:kızım helloşa ee ee diyerek birde vuruyorr uyutuyorr.güncesini tutalıda neredeyse 1 yıl olacak
10 mart:YÜZÜME BAKARAK VE TAM MANASIYLA SÖYLEDİ UMUTLA BEKLEDİĞİM KELİMEYİ. ANNE
 13 nisan:baba,dede bıcır bıcır konuşuyor maşallh.
13 nisan :1.azı dişini çıkardı
17 nisan:
Benim canım kızım kelebeğim,her şeyim,dünyam…
Seni ilk duyduğum, var olduğun,içimde nefesimle yaşamaya başladığın,dünyamı değiştirdiğin günü, 11 ağustosu hatırlıyorum.Ogün yaşamım bin kat daha anlam kazandı ve birden annelik duyguları,korum...a güdüsü yüklendi bana.Seni 9 ay boyunca çok büyük heyecanla bekledim içimde korudum kolladım içimdeki seni canımdan çok sevmeye başlamıştım bile.
Artık vakit geldi ve seni kollarıma alıp ömrüm yettiğince sana sahip çıkacaktım.Evet tam bir sene önce bugün seni kucağıma aldığımda dünyalar benim olmuştu.Sanki ondan öncesi yoktu.Biranda hayatımı değiştirdin yavrum, artık senin nefesin benim yaşam kaynağım,benim nefesim oldu.
Mucizem, yaşam sana tüm güzelliklerle, bereketle, iyiliklerle gelsin.Seni çok seviyorum benim minik kelebeğim.İlk yaşın kutlu olsun.
Annen:)
28 nisan:artık nerdeyse cümle kuracak hatta ingilizce söylediğimiz kelimeleri bile çıkarıyor ama hala adım atmıyor
4 mayıs:rüya nın gecikmiş doğumgünü yarın kutluycaz.
17 mayıs:ilk cümlemiz.baby geeee
14 haziran:adımmm  attık ilk adım
1 temmuz:hala yürümüyrzz
3 temmuz:artık yürüyrz
5  temmz:balonu patlamışş onu anlatıyor.ilk olay anlatışımız
9 AGUSts:bardak ile kendi başına su içior
16 ağus: artık kendi kendine yemek yiyor.
29 eylül:kendi başına merdiven çıkmaya başladı.
29 eylül:ağzında o kadar çok kelime varki cümle olmayı bekleyen.
12 ekim:artık dedemizi izsmiyle çağırıyorz.atilla dede
12 ekim:alo baba gel ilk cümlemiz
26 kasım:artık yavaş yavaş tek bşına oyun kuruyor ve 3 kelimeyle cümle uruyor
6 aralık 2013:sutten kestim.20 ay beni emen ruyoşa artık dur dedim
7aralık::cümleler kuruyorz
Rüya'nin cümleleri:
ilk cümlemiz komşunun kızı 5 yaşındaki Irmak ile ilgiliydi.
Irmak neni yapıyo
akilla dede kraker alcak
Aşkam çıktı ay dede geldi.çocuklar uyuyo.fış fış kayıkçı şarkısı,küçük kız şarkısı,ay dede şarkısı,o my darling,hello,chocolate cake şarkısı,
13 mayıs:ilk kez çişini lazımlığa yaptı devamı gelmedi ama

21 mayıs:aynen cümle şu:pepe benim aşkım oldu.seviyorum ben onu.bu cümle nerdenn çıktıı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder